sport-medicineΆθληση & ΥγείαΕιδήσεις Υγείας

Ποιες είναι οι «παρενέργειες»της υπερβολικής άσκησης;

Όμως σε αρκετές περιπτώσεις η υπερβολική άσκηση μπορεί να προκαλέσει διάφορες επιπλοκές στο σώμα.Δείτε ποιες είναι οι πιο συχνές!

Πόνοι στα πλευρά

Μελέτες που δημοσιεύθηκαν στην ιατρική επιθεώρηση PLOS ONE κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι οι πόνοι αυτοί οφείλονται στους σπασμούς του διαφράγματος, που προκαλούνται από τη γρήγορη αναπνοή. Οι αιτίες που ενοχοποιούνται είναι αν έχετε καταναλώσει τρόφιμα λίγο πριν την προπόνηση ή εάν είστε αρχάριος και δεν μπορείτε να ελέγξετε σωστά την αναπνοή σας.

Για να αντιμετωπίσετε αυτή την κατάσταση, επιβραδύνετε το ρυθμό σας και μη ξεχνάτε να κάνετε ένα 10λεπτο ζέσταμα, πριν από την άσκηση.

Καταρροή

Η άσκηση, μπορεί να προκαλέσει ρινίτιδα και επομένως έντονη καταρροή. της άσκησης. Χρησιμοποιείστε ένα ρινικό σπρέι τουλάχιστον 30 λεπτά πριν από την άσκηση.

Συχνές επισκέψεις στην τουαλέτα

Κατά τη διάρκεια της άσκησης μπορεί να προκληθεί συχνουρία, ακόμη και διάρροια. Για να αποφύγετε το πρόβλημα αυτό μην τρώτε τίποτα για δύο ώρες πριν από την άσκηση. Τροφές πλούσιες σε φυτικές ίνες, λιπαρά τρόφιμα, η καφεΐνη και τα τεχνητά γλυκαντικά, μπορούν να χειροτερέψουν την κατάσταση.

Κοκκινίζετε υπερβολικά

Τα μικρά αιμοφόρα αγγεία κοντά στην επιφάνεια του δέρματος, διαστέλλονται κατά τη διάρκεια της άσκησης, προκαλώντας το κοκκίνισμα στα μάγουλα. Μία καλή τεχνική είναι να ψεκάζετε αρκετά συχνά, κρύο νερό στο δέρμα σας.

 

Σχετικά Άρθρα

Back to top button