Ειδήσεις ΥγείαςΦύση και Διατροφή

Ποιο είναι το μενού που ”αγαπά” η καρδιά;

Όλο και περισσότερες έρευνες τεκμηριώνουν ότι για την καλή λειτουργία της καρδιάς απαραίτητη προυπόθεση είναι η υγιεινή διατροφή.

Προσοχή στο αλάτι

Το αλάτι δρα σαν σφουγγάρι και κάνει κατακράτηση επιπλέον νερού στο σώμα.

Το νάτριο δεν πρέπει να ξεπερνά το 1,5 γραμμάριο ημερησίως και να θυμάστε ότι βρίσκεται σε μεγάλες ποσότητες στο αλάτι και στα έτοιμα και επεξεργασμένα τρόφιμα.

Επιλέξτε τρόφιμα που έχουν χαμηλή περιεκτικότητα σε αλάτι, όπως φρέσκα κρέατα, πουλερικά, ψάρια, ξηρά και φρέσκα όσπρια, αυγά, γάλα, γιαούρτι, ρύζι και ζυμαρικά.

Διαβάστε τις ετικέτες πριν αγοράσετε συσκευασμένα τρόφιμα για να ελέγξετε την περιεκτικότητα σε νάτριο.

Το αλκοόλ μπορεί να αυξήσει την αρτηριακή πίεση,καταναλώνετε 1-2 ποτήρια κρασί την ημέρα.

Αποφεύγετε τη διατροφή που είναι πλούσια σε κορεσμένα λίπη.
Αντί για βούτυρο επιλέξτε μικρές ποσότητες ελαιόλαδου.
Αφαιρέστε το λίπος από το κρέας και την πέτσα από τα πουλερικά πριν από το μαγείρεμα.
Τρώτε περισσότερο ψάρι από κόκκινο κρέας.
Αποφύγετε το τηγάνισμα και επιλέξτε να τρώτε τα φαγητά ψητά, βραστά ή στον ατμό.
Φροντίστε τα γαλακτοκομικά προϊόντα να είναι χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά και επιπλέον για τα τυριά με μικρή ποσότητα νατρίου.
Τρώτε δημητριακά και ψωμί ολικής αλέσεως και θυμηθείτε να ελέγχετε στην ετικέτα το περιεχόμενο νάτριο.

Σχετικά Άρθρα

Back to top button