Ειδήσεις Υγείας

Πολυφαινόλες: Ποια τα οφέλη τους & σε ποιες τροφές θα τις βρείτε!

Οι πολυφαινόλες είναι αντιοξειδωτικές ουσίες που βρίσκονται κυρίως στα τρόφιμα φυτικής προέλευσης. Έρευνες που έχουν πραγματοποιηθεί απέδειξαν ότι, η κατανάλωση τους συμβάλλει σε μεγάλο βαθμό στη διατήρηση της καλής υγείας.

Σύμφωνα με επιστημονικές μελέτες, οι τροφές που είναι πλούσιες σε πολυφαινόλες επιδρούν ευεργετικά στον ανθρώπινο οργανισμό λόγω της αντιοξειδωτικής και αντιφλεγμονώδους δράσης τους, των αντικαρκινικών, αντιμικροβιακών και αντιαλλεργικών ιδιοτήτων τους, ενώ συμβάλλουν στην πέψη των θρεπτικών συστατικών.

Παράλληλα μειώνουν τον κίνδυνο εκδήλωσης καρδιαγγειακών νοσημάτων, καθώς βοηθούν στη μείωση της χοληστερίνης, του σακχαρώδη διαβήτη και της υπέρτασης.

Δείτε ποιες τροφές περιέχουν αυτά τα πολύτιμα συστατικά!

Μήλα

 

 

 

 

 

Τα μήλα με τη φλούδα τους έχουν πενταπλάσια ποσότητα πολυφαινολών. Επίσης τα κόκκινα μήλα είναι αυτά που περιέχουν τα περισσότερα αντιοξειδωτικά σε σχέση με τις άλλες ποικιλίες.

Τα κόκκινα κρεμμύδια

 

 

 

 

 

 

Τα κόκκινα κρεμμύδια είναι πιο πλούσια σε πολυφαινόλες από τα ανοιχτόχρωμα. Σε όλες τις ποικιλίες, η περιεκτικότητα σε πολυφαινόλες αυξάνει στις εξωτερικές στοιβάδες.

Τσάι

 

 

 

 

 

 

Τα περισσότερα είδη τσαγιού προσφέρουν σημαντικά οφέλη, αλλά το πράσινο τσάι είναι αυτό με τα περισσότερα αντιοξειδωτικά.

Καφές

 

 

 

 

 

Ο καφές είναι πλούσιος σε πολυφαινόλες, υπό τον όρο να τον πίνετε σκέτο, χωρίς προσθήκη ζάχαρης, κρέμας κλπ., καθώς έτσι εμποδίζεται η απορρόφηση των αντιοξειδωτικών.

Πορτοκάλια

 

 

 

 

 

 

Τα εσπεριδοειδή αποτελούν γενικά πλούσια πηγή πολυφαινολών, με τη φλούδα του πορτοκαλιού να έχει τα περισσότερα ποσοστά.

Κόκκινο κρασί

 

 

 

 

 

Η ρεσβερατρόλη είναι μια πολύτιμη αντιοξειδωτική ουσία που βρίσκεται στο κόκκινο κρασί. Προσοχή όμως στην ποσότητα που καταναλώνετε.

Κακάο

 

 

 

 

Οι πολυφαινόλες στο κακάο μπορούν να συμβάλλουν στην πρόληψη της φλεγμονής, των καρδιακών παθήσεων και του καρκίνου. Προσοχή όμως στα τρόφιμα που εκτός από κακάο περιέχουν και πολλή ζάχαρη, όπως οι σοκολάτες.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Δείτε τις τροφές-βάλσαμο για το στομάχι

 

Σχετικά Άρθρα

Back to top button