ΔιαβήτηςΕιδήσεις Υγείας

Προδιαβήτης: Με ποιες αλλαγές στη διατροφή θα τον αντιμετωπίσετε;

Ο προδιαβήτης είναι η κατάσταση κατά την οποία οι τιμές του σακχάρου στο αίμα είναι λίγο «ανεβασμένες», χωρίς αυτό να σημαίνει ότι απαιτείται η λήψη φαρμάκων. Για να μην εξελιγχθεί σε διαβήτη καλό είναι να προσέχετε τη διατροφή σας.

Ένας από τους καλύτερους τρόπους είναι να τρώτε μόνο όταν πεινάτε πραγματικά, να τρώτε αργά και να σταματάτε το γεύμα μόλις νιώσετε ότι χορτάσατε.

Ναι στις φυτικές ίνες

Η κατανάλωση τροφών πλούσιων σε φυτικές ίνες εκτός από το γεγονός ότι χορταίνουν δεν προκαλούν μεγάλες αυξομειώσεις στο επίπεδο σακχάρου στο αίμα.

Τροφές πλούσιες σε φυτικές ίνες είναι:

Όσπρια

Φρούτα και λαχανικά που έχουν βρώσιμη φλούδα

Ψωμί ολικής αλέσεως

Δημητριακά ολικής αλέσεως

Ζυμαρικά ολικής αλέσεως

Όχι στα ζαχαρούχα ποτά

Για να ελέγχετε το σάκχαρο στο αίμα, πείτε όχι στα ζαχαρούχα αναψυκτικά τα οποία προσφέρουν μόνο κενές θερμίδες. Σβήστε τη δίψα σας με νερό.

Αλκοόλ με μέτρο

Σύμφωνα με την Αμερικανική Ένωση Διαβήτη, οι γυναίκες πρέπει να πίνουν μόνο ένα ποτό την ημέρα, ενώ οι άνδρες πρέπει να περιορίζονται στα δύο.

 Φάτε άπαχα κρέατα

Μια διατροφή χαμηλή σε κορεσμένα λιπαρά και χοληστερόλη μπορεί να συμβάλει στην μείωση του κινδύνου καρδιακών παθήσεων. Συνιστάται να αποφεύγετε κομμάτια κρέατος με λίπος ή πέτσα.

Επιλέξτε:

Κοτόπουλο χωρίς την πέτσα

 

Ψάρια, όπως ο μπακαλιάρος, το καλαμάρι, ο μπακαλιάρος, ο τόνος και η πέστροφα

Άπαχα κομμάτια βοδινού κρέατος

Γαλοπούλα χωρίς την πέτσα

 

 

 

Σχετικά Άρθρα

Back to top button