ΔιαβήτηςΕιδήσεις Υγείας

Προδιαβήτης: Οι συνήθειες που πρέπει να κόψετε για να τον σταματήσετε

Ο προδιαβήτης γνωστός και ως οριακός διαβήτης, προκαλείται όταν οι τιμές σακχάρου το αίμα είναι υψηλές χωρίς όμως οι πάσχοντες να πάσχουν από σακχαρώδη διαβήτη.

Η κατάσταση αυτή επηρεάζει εκατομμύρια ανθρώπους σε όλο τον κόσμο ενώ το πιο ανησυχητικό είναι ότι αρκετοί απ’ αυτούς δεν γνωρίζουν ότι κινδυνεύουν να εκδηλώσουν σακχαρώδη διαβήτη με συνέπεια να μην κάνουν τίποτα για να προφυλαχθούν.

Οι επιστήμονες της Αμερικανικής Καρδιολογικής Εταιρείας συνιστούν, να ελέγχουν τακτικά τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα:

όσοι είναι άνω των 45 ετών

είναι υπέρβαροι,

Γυναίκες που έχουν σύνδρομο πολυκυστικών ωοθηκών

Όσοι έχουν οικογενειακό ιστορικό διαβήτη

Τα σημάδια sos που πρέπει να κινητοποιήσουν τους ασθενείς είναι κυρίως η υπερβολική δίψα και η συχνοουρία

Τι μπορείτε να κάνετε

Μελέτη του Πανεπιστημίου Johns Hopkins κατέληξε στο συμπέρασμα ότι τα άτομα με προδιαβήτη που έχασαν μόλις το 10% του σωματικού τους βάρους μέσα σε έξι μήνες από τη διάγνωση, μείωσαν τον κίνδυνο εμφάνισης διαβήτη κατά 85%.

Χάστε τα περιττά κιλά

Η απώλεια του επιπλέον σωματικού βάρους είναι το κλειδί για να καθυστερήσει η εμφάνισή του. Έρευνες δείχνουν ότι η απώλεια μόλις του 5% έως 10% του βάρους του σώματός σας είναι αρκετή για να ρίξει τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα σε κανονικές τιμές και να αποφευχθεί ο διαβήτης.

Για να το επιτύχετε αυτό, βάλτε στο πιάτο σας περισσότερα φρούτα και λαχανικά και αποφύγετε τροφές που έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε λίπος (ιδιαίτερα κορεσμένο λίπος), ζάχαρη και υδατάνθρακες.

Ασκηθείτε

Βάλτε στόχο τα 30 λεπτά αερόβιας γυμναστικής ή άλλων αντίστοιχων δραστηριοτήτων για 5 ημέρες την εβδομάδα (150 λεπτά την εβδομάδα).

Κόψτε το κάπνισμα

Το κάπνισμα συνδέεται στενά με το διαβήτη: Οι άνθρωποι που καπνίζουν έχουν 30% έως 40% περισσότερες πιθανότητες να αναπτύξουν διαβήτη τύπου 2 από εκείνους που δεν καπνίζουν.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Κολικοί ενηλίκων: Ποιες οι κυριότερες αιτίες & ποια τα πρώιμα σημάδια;

Show More

Σχετικά Άρθρα

Back to top button
Close