Ειδήσεις Υγείας

Προεμμηνορροϊκό σύνδρομο: Καταπολεμήστε το …τρώγοντας

Υπολογίζεται ότι μια στις τρεις γυναίκες  βιώνει τόσο έντονα τα συμπτώματα του συνδρόμου αυτού, ώστε να απευθύνονται για βοήθεια στους γιατρούς.

Η Εθνική Εταιρεία Προεμμηνορροϊκού Συνδρόμου (NAPS) της Βρετανίας επισημαίνει ότι όλες οι γυναίκες αναπτύσσουν συμπτώματα λίγο πριν από την έμμηνο ρύση. Πόνοι χαμηλά στην κοιλιά, φουσκώματα, εκνευρισμό ή και κράμπες είναι τα πιο συνηθισμένα σημάδια. Συνήθως τα συμπτώματα αυτά ξεκινούν στην 10η με 14η ημέρα του κύκλου και υποχωρούν στις πρώτες δύο μέρες της περιόδου. Έχει βρεθεί ότι συχνότερα πλήττει τις γυναίκες από την ηλικία των 30 ετών και άνω.

Τα συμπτώματα όμως μπορούν να μειωθούν με την κατανάλωση συγκεκριμένων τροφών.

Δείτε ποιες είναι αυτές:

Τζίντζερ

Σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύτηκε στην Επιθεώρηση International Scholarly Research Notices το τζίντζερ είναι πολύ αποτελεσματικό στην αντιμετώπιση των έντονων συμπτωμάτων του προεμμηνορρυσιακού συνδρόμου. Επιπλέον, βοηθάει στη ρύθμιση του κύκλου.

Μάραθος

Ο μάραθος βοηθάει στο να μειωθούν οι κράμπες που συνδρόμου το PMS, ενώ έχει διουρητική δράση και μειώνει το πρήξιμο και η κατακράτηση υγρών.
Λιναρόσπορος

Τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα που περιέχονται στο λιναρόσπορο έχει διαπιστωθεί ότι είναι πολύ αποτελεσματικά στα συμπτώματα του PMS, όπως η αίσθηση φουσκώματος, η τάση των μαστών και ο πονοκέφαλος.

Σχετικά Άρθρα

Back to top button