Ειδήσεις Υγείας

Προεμμηνορροϊκό Σύνδρομο: Τι είναι και πώς να το αντιμετωπίσετε φυσικά

Υπολογίζεται ότι μια στις τρεις γυναίκες υποφέρουν από ανεξήγητο φούσκωμα, πονοκεφάλους, εναλλαγές της διάθεσης, ακμή, εναλλαγές στην διάθεση, συμπτώματα που προακαλούνται από το προεμμηνορροϊκό σύνδρομο.

Οι αιτίες που το προκαλούν δεν είναι σαφής, αλλά οι παράγοντες που “ενοχοποιούνται” είναι:

αλλαγές στις ορμόνες ή ανεπάρκεια σε ορισμένες βιταμίνες και μέταλλα.

Επίσης οι επιστήμονες εικάζουν ότι η κατανάλωση ορισμένων τροφίμων όπως τα αλμυρά τρόφιμα, το αλκοόλ, ή η καφεΐνη μπορεί να επιδεινώσουν τα συμπτώματα.

Η Εθνική Εταιρεία Προεμμηνορροϊκού Συνδρόμου (NAPS) της Βρετανίας , συνιστά στις γυναίκες με ήπια έως μέτρια συμπτώματα:

-Να ελέγχουν το στρες τους

-Να χαλαρώνουν

-Να γυμνάζονται Απαιτείται άσκηση τουλάχιστον για 30 λεπτά, τις περισσότερες ημέρες της εβδομάδας.

-Να προσέχουν ιδιαίτερα τη διατροφή τους

Στο πλαίσιο αυτό συστήνουν:

περιορισμό της κατανάλωσης αλατιού καφεΐνης και αλκοόλ. Προτιμήστε να καταναλώνετε έξι μικρά γεύματα την ημέρα αντί για τρία μεγάλα.

Έτσι θα κρατήσετε το επίπεδο γλυκόζης στο αίμα σταθερό και τα συμπτώματα θα είναι πιο ήπια.

 

Για τις σοβαρές περιπτώσεις, η αντιμετώπιση βασίζεται στην αντίληψη ότι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος είναι η διακοπή της ωορρηξίας, η οποία επιτυγχάνεται είτε με συνδυασμένα αντισυλληπτικά χάπια είτε με ενδομήτριο σπιράλ.

Σχετικά Άρθρα

Back to top button