Ειδήσεις Υγείας

Πρόβλημα στον ύπνο: Δείτε τι μπορεί να φταίει

Πάρα ταύτα ένα ποσοστό που αγγίζει το 40% των συμπολιτών μας αδυνατεί να παραδοθεί στην αγκαλιά του Μορφέα.

Δείτε τι μπορεί να φταίει ώστε να μη μένετε άυπνοι τα βράδια!
Κλείστε το κινητό ή το tablet σας

Η χρήση ηλεκτρονικών συσκευών μπορούν να προκαλέσουν διαταραχές στον ύπνο. Για αυτό οι ειδικοί συνιστούν να αποφεύγετε τις συσκευές που εκπέμπουν φως, καθώς έχει βρεθεί ότι όσες εκπέμπουν μπλε φως μπλοκάρουν την παραγωγή της μελατονίνης , η οποία προκαλεί το αίσθημα της νύστας και την ανάγκη του ύπνου.
Μην πίνετε καφέ

Καλό θα ήταν να αποφεύγετε την κατανάλωσή του αρκετές ώρες πριν πέσετε για ύπνο. Ο καφεΐνη διατηρείται στο σώμα μέχρι 12 ώρες, γι’ αυτό και πολλοί παρατηρούν προβλήματα στον ύπνο, ακόμα κι αν έχουν πιει καφέ, μετά το μεσημεριανό τους.

Ξεχάστε τη σοκολάτα

Μπορεί ένα κομμάτι σοκολάτα να μην περιέχει μεγάλη ποσότητα καφεΐνης αλλά σε μεγαλύτερες ποσότητες είναι δυνατόν να προκαλέσουν διαταραχές στον ύπνο σας. Προσοχή για το τι καταναλώνετε στο βραδινό σας γεύμα.

Μην τρώτε πικάντικα και λιπαρά φαγητά

Προσοχή για το τι καταναλώνετε στο βραδινό σας γεύμα. Τα πικάντικα και λιπαρά φαγητά μπορεί να προκαλέσουν το φαινόμενο της γαστροοισοφαγικής παλινδρόμησης, που δυσχεραίνει τον ύπνο.
Τρώτε το βραδινό σας τουλάχιστον δυο ώρες πριν ξαπλώσετε, ενώ επιλέγετε τροφές που βοηθούν στον ύπνο, όπως είναι οι απλοί υδατάνθρακες ή ένα ποτήρι γάλα.

Ξεχάστε το αλκοόλ

Το αλκοόλ μπορεί να σας νυστάζει, αλλά επηρεάζει άμεσα τον ύπνο, με συνέπεια να ξυπνάτε το πρωί, κουρασμένοι και με αδυναμία συγκέντρωσης.

Μην καπνίζετε

Μπορεί να υπάρχει η υποψία ότι το κάπνισμα είναι μια μέθοδος χαλάρωσης, αλλά η νικοτίνη παραμένει διεγερτική ουσία και μπορεί εύκολα να επιδεινώσει τις αϋπνίες σας.

Σχετικά Άρθρα

Back to top button