Ειδήσεις Υγείας

Πρώτες μέρες χωρίς τσιγάρο: Οδηγίες επιβίωσης

Για να μην πέσετε στον πειρασμό να ανάψετε τσιγάρο, υπάρχουν ορισμένα έξυπνα τρικ τα οποία θα καταφέρετε να ξεφορτωθείτε μια και καλή αυτή την κακή συνήθεια.

Μικρά γεύματα

Τα μικρά και συχνά γεύματα μπορούν να καταπολεμήσουν την επιθυμία για τσιγάρο. Προσοχή όμως να είναι χαμηλά σε λιπαρά, για να αποφύγετε τα παραπανίσια κιλά.

Τακτικό βούρτσισμα δοντιών

Με το πιο συχνό βούρτσισμα δοντιών θα βελτιώσετε ακόμα περισσότερο τη στοματική υγεία και θα νιώσετε λιγότερο την επιθυμία για ένα τσιγάρο.

Χωρίς καφέ και αλκοόλ

Οι πρώτες μέρες, λοιπόν, χωρίς τσιγάρο θα περάσουν πιο εύκολα εάν αποφύγετε το αλκοόλ και την καφεΐνη.

 

Μην ξεχάσετε γιατί το κόβετε

Φτιάξτε μια λίστα με λόγους τους οποίους σας οδήγησαν στη διακοπή του και αναρτήστε την κάπου όπου θα την βλέπετε τακτικά για να υπενθυμίζετε στον εαυτό σας γιατί το κάνετε.

 

 

 

 

 

 

Βρείτε δραστηριότητες

Για να καταπολεμήσετε την επιθυμία για τσιγάρο οι ειδικοί συνιστούν να αρχίσετε από απλές δραστηριότητες όπως το περπάτημα και κάθε μέρα να βάζετε πιο ψηλούς στόχους.

Σε χώρους χωρίς τσιγάρο

Η διακοπή του τσιγάρου συχνά μπορεί να προκαλέσει άγχος και νεύρα στην αρχή, οπότε χρειάζεται να βρείτε όσα περισσότερα ερεθίσματα μπορείτε για να σας αποσπούν την προσοχή, ώστε να καταπολεμήσετε πιο εύκολα τις επιθυμίες για ένα τσιγάρο.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Καρδιά: Τι να κάνετε για να μη σας προδώσει;

Σχετικά Άρθρα

Back to top button