Ειδήσεις Υγείας

Πως θα χάσετε υγιεινά τα κιλά των διακοπών

Η χαλάρωση η ηρεμία μπορεί να οδηγήσουν σε μεγάλη κατανάλωση φαγητού, αλκοόλ και γλυκών. Η κατάσταση επιδεινώνεται με την έλλειψη χρόνου για φυσική δραστηριότητα

Έρευνες που πραγματοποιήθηκαν από τους επιστήμονες της mago clinic απέδειξαν ότι η απότομη προσθήκη βάρους σε σύντομο χρονικό διάστημα όπως αυτή των διακοπών είναι δυνατόν να επηρεάσει αρνητικά τη χοληστερίνη, την πίεση και το σάκχαρο του αίματος.

Ταυτόχρονα άλλες έρευνες έχουν τεκμηριώσει ότι όσοι βλέπουν την ζυγαριά να ανεβαίνει στην διάρκεια των διακοπών τότε αυτά χάνονται πάρα πολύ γρήγορα.

Τι να κάνετε για να επανέλθετε σε φόρμα

Εγκαταλείψτε τον καναπέ σας και ξεκινήστε άσκηση. Η Αμερικανική Ένωση Αθλητιατρικής συστήνει 35΄ – 50΄ άσκησης ημερησίως αν θέλετε να χάσετε βάρος.

Στην περίπτωση που νομίζετε ότι δεν θα τα καταφέρετε τότε βάλτε στόχο κάθε ημέρα να αυξάνετε τη διάρκεια του προγράμματός σας κατά 10% κάθε εβδομάδα μέχρι να φτάσετε τη διάρκεια των 35΄ τουλάχιστον.

Φάτε υγιεινά. Αφήστε στην άκρη τις διατροφικές ατασθαλίες των διακοπών και επιστρέψτε σε πιο υγιεινές επιλογές τροφίμων. Βάλτε στο πιάτο σας φρούτα, λαχανικά, άπαχης πρωτεΐνης, τροφές ολικής άλεσης, ελέγχοντας παράλληλα τις μερίδες που καταναλώνετε.
Πιείτε νερό αντί για αναψυκτικά και αλκοόλ που έχουν πολλές θερμίδες και ζάχαρη.

Σχετικά Άρθρα

Back to top button