Ειδήσεις ΥγείαςΟμορφιά

Πως να κρατήσετε το στήθος στο … ύψος του!

Σύμφωνα με τους ειδικούς, από τα 25 χρόνια και μετά όπου και αναπτύσσονται πλήρως τα στήθη της γυναίκας, αρχίζει η μάχη με τη … βαρύτητα.

Πως μπορείτε όμως να βγείτε νικήτριες απ αυτή τη μάχη;

Καταρχήν διατηρήστε το βάρος σας σε κανονικά επίπεδα. Οι απότομες αυξομειώσεις του βάρους είναι νούμερο ένα εχθρός για το στήθος καθώς η απώλεια κιλών δημιουργεί χαλαρότητα στο μαστό. Η αύξηση του βάρους, δημιουργεί λίπος και το βάρος του λίπους κάνει πιο δύσκολη τη στήριξη των μαστών.

Βάλτε στο πρόγραμμα γυμναστικής σας περισσότερα push-ups και βαράκια, με ασκήσεις που επικεντρώνονται στο μπούστο. Οι μύες, ειδικά στις νεαρότερες ηλικίες και σφίγγουν άμεσα και το αποτέλεσμα είναι θεαματικό.

Κάντε μπάνιο με χλιαρό νερό.Προτίμησε τις εναλλαγές χλιαρού, ζεστού και λίγο κρύου νερού (όσο αντέχετε και όχι όταν έξω έχει 5 βαθμούς. Στόχος σας δεν είναι η πνευμονία). Στόχος είναι να βελτιώσετε την κυκλοφορία του αίματος που τονώνει τους ιστούς, στους οποίους στηρίζεται το στήθος.

Δώστε προσοχή στην αγορά του σουτιέν. Ακόμη κι αν έχετε μικρό στήθος, η περιοχή των μαστών υφίσταται το βάρος και απορροφά τους κραδασμούς κάθε βήματος σας, χαλαρώνοντας τους ιστούς. Επιλέξτε ένα σουτιέν που δεν σας πιέζει και προσπαθήστε να το φοράτε κάποιες μέρες της εβδομάδας ακόμη κι όταν κοιμάστε. Για τις πιο προικισμένες, το σωστό σουτιέν είναι φίλος.

Κόψτε το κάπνισμα. Οι ειδικοί λένε ότι με τον ίδιο τρόπο που το κάπνισμα προκαλεί ρυτίδες, προκαλεί επίσης και καταστροφή του δέρματος του μαστού.

Θηλάστε ελεύθερα! Οι γυναίκες συχνά κατηγορούν το θηλασμό για την… ελεύθερη πτώση των μαστών.

Εκτός του ότι τα οφέλη από το θηλασμό είναι πολύ μεγαλύτερα για να ανησυχεί κανείς για τέτοια θέματα αισθητικής, έρευνες επίσης έχουν αποδείξει ότι κάτι τέτοιο δεν ισχύει.

Συγκεκριμένα αμερικανική έρευνα σε γυναίκες που θήλασαν για εννέα μήνες και γυναίκες που δεν θήλασαν, διαπίστωσε ότι δεν υπήρχε καμία διαφορά μεταξύ τους ως προς το βαθμό που χαλάρωσαν οι μαστοί τους.

Το καλοκαίρι προσέξτε τον ήλιο καθώς αφυδατώνει το στήθος και ευθύνεται για την εμφάνιση ρυτίδων και καφέ κηλίδων. Η περιοχή του στήθους θέλει ενισχυμένη προστασία. Εκεί λοιπόν, είτε είστε μελαχρινή είστε ανοιχτόχρωμη, προτίμησε αντηλιακό με μεγάλο δείκτη προστασίας και το topless άσ’ το για τις λιγότερο επικίνδυνες ώρες της μέρας (όχι, δηλαδή, 11.00 με 16.00!).

Σχετικά Άρθρα

Back to top button