Ειδήσεις Υγείας

Πως να μείνετε ξύπνιοι χωρίς…καφεΐνη

Μπορεί για τους περισσότερους η κατανάλωση καφεΐνης να αποτελεί τον μοναδικό τρόπο για να αντιμετωπίσουν την υπνηλία κατά τη διάρκεια της ημέρας αλλά υπάρχουν και άλλοι τρόποι για να αποκτήσετε ενέργεια και ευεξία.

Κάντε μια μικρή βόλτα

Σύμφωνα με έρευνα του Πανεπιστημίου της Καλιφόρνιας στο Λονγκ Μπιτς, μία δεκάλεπτη βόλτα παρέχει αυξημένη ενέργεια για τουλάχιστον δύο ώρες, σε αντίθεση με την κατανάλωση ενός γλυκίσματος , που δίνει ώθηση ενέργειας διάρκειας μόνο μιας ημέρας.

Μεσημεριανή σιέστα

Το καλύτερο αντίδοτο κατά της υπνηλίας είναι η μεσημεριανή σιέστα. Για να λειτουργήσει όμως αναζωογονητικά, η διάρκειά του δεν πρέπει να ξεπταερνά τα 25΄, ενώ πρέπει να αποφεύγεται κοντά στην ώρα του βραδινού ύπνου (τουλάχιστον 6 ώρες νωρίτερα).

Διατροφή για αδρεναλίνη στα ύψη

Η διατροφή παίζει σημαντικό ρόλο. Μην παραλείπετε το πρωινό γεύμα, το οποίο σας δίνει ενέργεια όλη την ημέρα. Προτιμήστε φρέσκα φρούτα ή χυμούς, ανάλατους ξηρούς καρπούς, γιαούρτι χαμηλών λιπαρών με λίγο μέλι ή ξερά φρούτα και μπάρες δημητριακών.

Αποφεύγετε να καταναλώνετε γλυκά τα οποία είναι πλούσια σε λίπη.

Μην παραλείπετε να ενυδατώνετε τον οργανισμό μας,αφού ακόμη και μια μικρή αφυδάτωση μπορεί να μας προκαλέσει εξάντληση.

Για ενέργεια στο γραφείο

Σηκώνεστε τακτικά από τη θέση σας.

Μην τρώτε μπροστά στον υπολογιστή

Κάντε μικρά διαλείμματα για να ξεκουράζουμε τα μάτια μας. Καθώς έχει βρεθεί ότι η εργασία μπροστά στην οθόνη του υπολογιστή δημιουργεί μια τάση υπνηλίας.

Σχετικά Άρθρα

Back to top button