sport-medicineΕιδήσεις ΥγείαςΤραυματισμοί

Πόνος και δυσκαμψία στον αυχένα: Δείτε πως θα ξεπιαστείτε

Ο σύγχρονος τρόπος ζωής που απαιτεί να είστε πολλές ώρες σκυμμένοι πάνω από ένα υπολογιστή προκαλεί έντονο πόνο και δυσκαμψία στην περιοχή του αυχένα.

Οι αιτίες που προκαλούν τη δυσάρεστη αυτή κατάσταση είναι κυρίως η λάθος στάση του σώματος κατά της διάρκεια της εργασίας ή του ύπνου.
Εξίσου επιβαρυντικός παράγοντας είναι το  άγχος και  το στρες  καθώς βάση μελετών μπορεί επίσης  να προκαλέσουν ένταση στους μύες  της περιοχής.
Οι επιστήμονες της  Αμερικανικής Εταιρείας Ορθοπεδικών  συμβουλεύουν:
Συνεχίστε  τις συνήθεις καθημερινές σας δραστηριότητες και  πάρτε κάποια  παυσίπονα για να ανακουφίσετε τον πόνο.
Προσπαθήστε να κρατήσετε ζεστή την περιοχή με θερμαντικές αλοιφές ή με θερμοφόρα.   Αυτό μπορεί να βοηθήσει στη μείωση του πόνου και  στους τυχόν μυϊκούς σπασμούς.
Κοιμηθείτε  πάνω σε ένα χαμηλό, σταθερό μαξιλάρι.
Σε ορισμένες περιπτώσεις το κολάρο μπορεί να είναι απαραίτητο.
Αποφύγετε την οδήγηση, αν σας είναι δύσκολο να κινήσετε  το κεφάλι σας.
Αν ο λαιμός σας είναι δύσκαμπτος, δοκιμάστε μερικές ασκήσεις του αυχένα. Γείρετε  το κεφάλι σας προς τα πάνω, προς τα κάτω, δεξιά και αριστερά με προσοχή και με απαλές κινήσεις, για να μαλακώσετε τους μύες του λαιμού σας. Αυτές οι ασκήσεις θα συμβάλουν στην ενίσχυση των μυών του λαιμού σας και θα βελτιωθεί το εύρος κίνησης του.
Απευθυνθείτε στον  γιατρό σας, εάν ο πόνος ή η δυσκαμψία δεν βελτιώνεται μετά από μερικές μέρες ή εβδομάδες και αν δεν μπορείτε να ελέγξετε τον πόνο χρησιμοποιώντας  τα συνήθη παυσίπονα.

Σχετικά Άρθρα

Back to top button