sport-medicineΕιδήσεις ΥγείαςΠρώτες βοήθειεςΤραυματισμοί

Πόνος στα γόνατα: Τι να κάνετε για να περάσει γρήγορα;

Μάλιστα ο πόνος είναι τόσο έντονος που οι περισσότεροι αδυνατούν να πραγματοποιήσουν ακόμη και τις πιο απλές καθημερινές τους δραστηριότητες. Σε κάποιες δε  περιπτώσεις δεν είναι σπάνιο το πρόβλημα στα γόνατα να ακολουθεί για μια ολόκληρη ζωή τους πάσχοντες.

Μαθετε τι μπορείτε να κάνετε για να αντιμετωπίσετε ένα τραυματισμό στα γόνατα και κυρίως με ποιους τρόπους θα ανακουφιστείτε από τον πόνο με διαδικασίες εξπρές.

Ξεκούραση

Μην παραλείπετε πάντα να ξεκουράζετε το πόδι που πονά βάζοντας ένα μαξιλάρι κάτω από το γόνατό σας. Φροντίστε να είναι σε επίπεδο υψηλότερο από εκείνο της καρδιάς ώστε να βοηθήσει σημαντικά στην αντιμετώπιση του πρηξίματος.

Πάγος

Ο πάγος ανακουφίζει από τη φλεγμονή που πιθανώς έχει δημιουργηθεί στο πρησμένο γόνατο. Φροντίστε ο  πάγος να αγκαλιάζει το γόνατο ενώ καλό είναι να τον αφήνετε για 20 λεπτά της ώρας.

Αντιφλεγμονώδη

Ο οξύς πόνος στα γόνατα μπορεί να υποχωρήσει με αντιφλεγμονώδη. Καλό είναι να θυμάστε, ωστόσο, να γνωρίζετε πως η συνεχόμενη και όχι αποσπασματική λήψη τους θα έχει τα καλύτερα αποτελέσματα.

Άσκηση

Ο τραυματισμός στα γόνατα, δε σημαίνει τέλος στη γυμναστική. Μάλιστα θεωρείται απαραίτητη η ενδυνάνωση των μυών ενώ τα δυο πράγματα που θα ήταν καλό να αποφύγετε στην μετατραυματική γυμναστική σας είναι το τρέξιμο και οι εκτάσεις των ποδιών σε μηχανήματα με βάρη, που θα επιβαρύνουν περισσότερο την άρθρωση. Προτιμητέες ασκήσεις είναι το περπάτημα, το ποδήλατο και διατάσεις που θα σας προτείνει ο φυσικοθεραπευτής σας.

Απώλεια βάρους

Η σωστή διατροφή και η άσκηση, μπορούν να βοηθήσουν στην αποκατάσταση της άρθρωσης, αλλά ο συνδυασμός τους έχει ακόμα καλύτερα αποτελέσματα, καθώς ανακουφίζει από το πολύ βάρος τα γόνατα, ενώ παράλληλα η γυμναστική τα ενδυναμώνει.

Σχετικά Άρθρα

Back to top button