Ειδήσεις Υγείας

Πόνος στην «ουρά»: Πέντε τρόποι να τον αντιμετωπίσετε

Ο πόνος στον κόκκυγα συχνά μπορεί να είναι εξαιρετικά επώδυνος και εξουθενωτικός. Τις περισσότερες φορές προτιμά τις γυναίκες ενώ άλλοι παράγοντες που επιτείνουν τα συμπτώματα είναι οι διαταραχές του παχέος εντέρου και η κακή ψυχολογική κατάσταση του ασθενούς.

Οι αιτίες που προκαλούν τον πόνο σε αυτό το σημείο είναι αρκετές με πιο συνηθισμένες τους τραυματισμούς όπως κάταγμα, εξαρθρήματα,  κακώσεις και άλλα.

Στην συντριπτική πλειονότητα των περιπτώσεων ο πόνος στην «ουρά» μπορεί να αντιμετωπιστεί με ορισμένες απλές επιλογές, όπως:

Αποφύγετε να κάθεστε σε σκληρές επιφάνειες για μεγάλα χρονικά διαστήματα. Προσπαθήστε να κλίνετε προς τα εμπρός για να απομακρύνετε το βάρος μακριά από το κόκκυγα.

 

 

 

 

 

 

Για τραυματικές κακώσεις, εφαρμόστε πάγο στην περιοχή του κόκκυγα για 15-20 λεπτά, τέσσερις φορές την ημέρα, για τις πρώτες λίγες ημέρες μετά τον τραυματισμό.

Χρησιμοποιήστε μη στεροειδή αντιφλεγμονώδη φάρμακα, όπως η ιβουπροφαίνη, για τον έλεγχο του πόνου.

Πάντα να χρησιμοποιείται ένα μαξιλάρι για να κάθεστε πιο άνετα.

Καταναλώνετε τροφές με υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες, για να αποφύγετε τη δυσκοιλιότητα, η οποία μπορεί μερικές φορές να προκαλέσει επιδείνωση του πόνου στην περιοχή του κόκκυγα.

Σχετικά Άρθρα

Back to top button