Ειδήσεις Υγείας

Πόνος στην ουρά: Πώς θα νικήσετε τον πόνο

Το πρόβλημα αυτό αφορά κυρίως τις γυναίκες λόγω ανατομίας. Οι αιτίες που προκαλούν τον πόνο στην περιοχή  αυτή είναι:

Τραυματισμοί όπως κάταγμα, εξαρθρήματα, συνδεσμικές κακώσεις

Η εγκυμοσύνη

Η παχυσαρκία

Η επαναλαμβανόμενη καταπόνηση ή τριβή (όπως συμβαίνει στην ποδηλασία, στην κωπηλασία, ή στην πολύωρη παραμονή σε καθιστή θέση) μπορεί να τραυματίσει τον κόκκυγα.

Λιγότερο συχνές αιτίες του πόνου κόκκυγα περιλαμβάνουν οστικά εξογκώματα, συμπίεση των νευρικών ριζών, λοιμώξεις και όγκοι.

Παράγοντες που επιτείνουν τα συμπτώματα είναι οι διαταραχές του παχέος εντέρου και η κακή ψυχολογική κατάσταση του ασθενούς.

Η διάγνωση είναι δυσχερής, λόγω τεχνικών δυσκολιών στον ακτινολογικό εντοπισμό του προβλήματος.

Αντιμετώπιση

Στη φάση της οξείας και υποξείας κατάστασης η θεραπεία είναι συντηρητική και συνίσταται στη λήψη μη στεροειδών αντιφλεγμονωδών φαρμάκων και προσαρμογή της καθιστικής θέσης ακόμη και με τη χρήση βοηθητικού μαξιλαριού κουλούρας, με κενό στο κέντρο, ώστε να αποφεύγεται η φόρτιση του κόκκυγα.

Σε περίπτωση που ο πόνος επιμένει οι γιατρού συνιστούν στους ασθενείς κυρίως έγχυση κορτικοστεροειδών και τοπικού αναισθητικού

Αποφύγετε να κάθεστε σε σκληρές επιφάνειες για μεγάλα χρονικά διαστήματα.

Για τραυματικές κακώσεις, εφαρμόστε πάγο στην περιοχή του κόκκυγα για 15-20 λεπτά, τέσσερις φορές την ημέρα, για τις πρώτες λίγες ημέρες μετά τον τραυματισμό.

Χρησιμοποιήστε μη στεροειδή αντιφλεγμονώδη φάρμακα, όπως η ιβουπροφαίνη, για τον έλεγχο του πόνου.

Αγοράστε ένα μαξιλάρι “ντόνατ” ή κάποιο άλλο παρόμοιο μαξιλάρι για να κάθεστε πιο άνετα.

Καταναλώνετε τροφές με υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες, για να αποφύγετε τη δυσκοιλιότητα, η οποία μπορεί μερικές φορές να προκαλέσει επιδείνωση του πόνου στην περιοχή.

 

Σχετικά Άρθρα

Back to top button