Ειδήσεις Υγείας

Πόνος στον αυχένα: Πως να τον αντιμετωπίσετε αποτελεσματικά!

Υπολογίζεται ότι ο πόνος στην περιοχή αυτή ταλαιπωρεί έναν στους τρεις συμπολίτες μας με συνέπειες στην καθημερινότητα των πασχόντων.
Ο πόνος στον αυχένα προκαλείται από το στρες, την κακή στάση , την επαφή με το κρύο κ.λπ.), που μπορεί να επιδεινωθεί από καταστάσεις που υπάρχουν ήδη, όπως οι μικροτραυματισμοί στην περιοχή (π.χ. λόγω λάθη στην εκτέλεση ασκήσεων ή στο σήκωμα βαριών αντικειμένων) ή η σπονδυλοαρθροπάθεια (άλατα).

Για να ανακουφιστείτε από τον πόνο στην περιοχή αυτή οι ειδικοί προτείνουν:

Να κρατάτε τον αυχένα σε ουδέτερη θέση όταν κάθεστε προκειμένου να μην καταπονούνται οι μύες και οι σύνδεσμοι
Πάντοτε να τοποθετείτε την οθόνη του υπολογιστή στο επίπεδο των ματιών

Αν η εργασία σας απαιτεί να είστε καθισμένοι πολλές ώρες κάντε συχνά διαλείμματα πχ κάθε μία ώρα για ένα-δύο λεπτά της ώρας ώστε να ξεπιάνεστε και να χαλαρώνουν οι μύες και οι αρθρώσεις σας

%cf%80%cf%8c%ce%bd%ce%bf%cf%82-%ce%b1%cf%85%cf%87%ce%b5%ce%bd%ce%b1

 

 

 

 

 

 

Τα καθίσματα στο αυτοκίνητο να έχουν καλή αυχενική στήριξη (μαξιλάρι)

Αποφύγετε τα πολύ χαμηλά (flat) και τα πολύ χοντρά μαξιλάρια.
Καλό είναι να χρησιμοποιείτε μαξιλάρι το οποίο είναι μαλακό και λεπτό ώστε να στηρίζει τον αυχένα σας

Τιθασεύστε το καθημερινό σας στρες κάνοντας π.χ γιόγκα ή άλλη μορφή άσκησης

Καλό είναι να θυμάστε ότι ο νοτιάς, η υγρασία, το air condition και το κρύο επιδεινώνουν την κατάσταση. Για αυτό καλό είναι να λαμβάνεται μέτρα αυτοπροστασίας

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Πόνος στον αυχένα: Οι τρεις πιθανές αιτίες

Σχετικά Άρθρα

Back to top button