Ειδήσεις Υγείας

Πόνος στον αυχένα: Τρικ υγείας για να μην πονάτε

Οι ένοχες αιτίες πολλές αλλά οι πιο συχνές είναι η κακή στάση του σώματος  όταν εργάζεστε ή όταν κοιμάστε.

Άλλοι παράγοντες που ενοχοποιούνται είναι η κούραση, οι ατελείωτες ώρες μπροστά στον ηλεκτρονικό υπολογιστή, το έντονο άγχος και το  στρες.

Μάθετε τι να κάνετε για να μην πονάτε

Στην περίπτωση που ο πόνος στον αυχένα είναι οξύς και έντονος και δεν είναι δυνατό να εκτελέσετε τις καθημερινές σας δραστηριότητες καλό είναι να πάρτε κάποια παυσίπονα ή μυοχαλαρωτικά που θα σας συστήσει ο γιατρός σας.

Καλό είναι όσο διάστημα διαρκεί ο πόνος να έχετε την περιοχή ζεστή. Αποφεύγετε να κάθεστε κοντά στο αιρ κοντίσιον και καλό είναι να βάζετε στην περιοχή που πονά θερμαντική αλοιφή ή θερμοφόρα.

Μην κοιμάστε σε ψηλά μαξιλάρια αλλά προτιμήστε ένα, που είναι χαμηλό και  σταθερό.

Σύμφωνα με τους επιστήμονες της Αμερικανικής Ακαδημίας Νευρολογίας όσο διάστημα διαρκεί ο πόνος καλό είναι να  αποφεύγετε την οδήγηση για να αποφεύγετε τυχόν απρόβλεπτα.

Στην περίπτωση που θέλετε να αντιμετωπίσετε τον πόνο και την δυσκαψία στον αυχένα εναλλακτικά οι ειδικοί προτείνουν να κάνετε τις παρακάτω ασκήσεις:

Γείρετε  το κεφάλι σας προς τα πάνω, προς τα κάτω, δεξιά και αριστερά με προσοχή και με απαλές κινήσεις, για να μαλακώσετε τους μύες του λαιμού σας.

Επισκεφτείτε τον   γιατρό σας, εάν ο πόνος ή η δυσκαμψία δεν βελτιώνεται μετά από μερικές μέρες ή εβδομάδες.

Σχετικά Άρθρα

Back to top button