sport-medicineΕιδήσεις ΥγείαςΤραυματισμοί

Πόνος στο γόνατο: Τips για να μην πονάτε

Οι ένοχες αιτίες πολλές αλλά οι πιο συνηθισμένες είναι:

-Τενοντίτιδα: Πόνος που επιδεινώνεται όταν ο ασθενής ανεβαίνει τις σκάλες.
-Εξάρθρωση της επιγονατίδας, συνήθως λόγω τραυματισμού.
-Θυλακίτιδα: Φλεγμονή που προκαλεί η επανειλημμένη χρήση ή κάποιος τραυματισμός στο γόνατο.
-Ποδάγρα: Αρθρίτιδα που προκαλείται από την συσσώρευση ουρικού οξέος.
-Ρήξη μηνίσκου: Κάταγμα σε έναν ή και περισσότερους χόνδρους του γονάτου.
-Ρήξη συνδέσμου: Ρήξη ενός από τους τέσσερις συνδέσμους του γονάτου.

Τι να κάνετε

Ξεκούραση

Φροντίστε να ξεκουράσετε την τραυματισμένη περιοχή βάζοντας ένα μαξιλάρι κάτω από το γόνατό σας.

Πάγος

Μη ξεχνάτε ότι ο πάγος ανακουφίζει από τον πόνο. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να τοποθετήσετε πάγο για τουλάχιστον 20 λεπτά.

Πάρτε αντιφλεγμονώδη

Με τη συμβουλή του γιατρού ή του φαρμακοποιού σας αντιμετωπίσετε τον οξύ πόνο με αντιφλεγμονώδη φάρμακα.

Χάστε βάρος

Η απώλεια ακόμη και δυο κιλών μπορεί να σας ανακουφίσει από τους πόνους στο γόνατο.

Tips

Φροντίστε να ακολουθείτε μια υγιεινή διατροφή και να ασκείστε τακτικά.

Φοράτε παπούτσια χωρίς τακούνι.

Αποφύγετε να κοιμάστε στο πλάι.

Σχετικά Άρθρα

Back to top button