sport-medicineΔιατροφήΕιδήσεις Υγείας

Πόση πρωτεΐνη φάγατε σήμερα;

Χωρίς αυτή ο οργανισμός δεν προσλαμβάνει την απαραίτητη ενέργεια που χρειάζεται, δεν μπορεί να χτίσει μύες αλλά ούτε και να χάσει βάρος.
Για να εξασφαλίσετε τα μέγιστα οφέλη για την υγεία καλό είναι να ξέρετε ποιες είναι οι πηγές που έχουν πρωτείνη.

Έρευνα που δημοσιεύτηκε στο Applied Physiology, Nutrition and Metabolism έδειξε ότι πρωτεΐνη λαμβάνεται κυρίως από φυτικές και ζωικές πηγές.
Μαθετε ποια τρόφιμα είναι πλούσια σε πρωτείνη

Κοτόπουλο

Η ίδια έρευνα έδειξε ότι το στήθος κοτόπουλου περίπου 30 γραμμάρια πρωτεΐνης και την ίδια στιγμή έχει τη χαμηλότερη περιεκτικότητα σε κορεσμένα λιπαρά από όλα τα υπόλοιπα κομμάτια κρέατος.

Αβγά

Τα αβγά περιέχουν 6 γραμμάρια πρωτεΐνης το καθένα. Επιπλέον είναι πλούσια σε χολίνη βιταμίνη D και βιταμίνη Β12. Συμβουλευτείτε το γιατρό σας για το πόσα αβγά την εβδομάδα μπορείτε να καταναλώνετε.

Ψάρι

Τα ψάρια κυρίως ο τόνος και ο σολομός είναι πλούσια σε ωμέγα-3 ενώ περιέχουν και πρωτεΐνη.

Γιαούρτι

Το γιαούρτι χωρίς λιπαρά περιέχει περίπου 17 γραμμάτια πρωτεΐνης ανά μερίδα, γι’ αυτό βάλτε το στη διατροφή σας,

Όσπρια

Εκτός από τις φυτικές ίνες τα φασόλια και οι φακές περιέχουν και πρωτεΐνη. Μαζί με την πρωτεΐνη, λαμβάνετε και βιταμίνες του συμπλέγματος Β, ευεργετικές για το νευρικό σύστημα και τον εγκέφαλο.

Σχετικά Άρθρα

Back to top button