Ειδήσεις Υγείας

Ροχαλητό: Περιορίστε το με φυσικό τρόπο

Σύμφωνα με στατικά στοιχεία ένας στους δύο άνδρες και μια στις τέσσερις γυναίκες ροχαλίζουν σε καθημερινή βάση. Τα καλά νέα είναι ότι το ροχαλητό μπορεί να αντιμετωπιστεί κάνοντας κάποιες αλλαγές στον τρόπο ζωής.

Χάστε βάρος

 

 

 

 

 

 

Έχει παρατηρηθεί, ότι οι υπέρβαροι άνθρωποι ροχαλίζουν περισσότερο καθώς τα παραπανίσια κιλά συμβάλλουν στη συρρίκνωση των ρινικών διόδων, δυσχεραίνοντας την αναπνοή.
Μην καπνίζετε

 

 

 

 

 

 

 

Το κάπνισμα έχει συσχετιστεί με αναπνευστικά προβλήματα αλλά και με το ροχαλητό. Βάζοντας τέλος στην συνήθεια του καπνίσματος, δε θα σας βοηθήσει μόνο με το ροχαλητό αλλά θα μειώσει επίσης τον κίνδυνο ανάπτυξης σοβαρών ιατρικών παθήσεων, όπως ο καρκίνος του πνεύμονα και η βρογχίτιδα.

Μην τρώτε 3-4 ώρες πριν τον ύπνο

 

 

 

 

 

 

Για να βάλετε stop στο ροχαλητό  μην τρώτε τρεις με τέσσερις ώρες πριν τον ύπνο. Καλό είναι να αποφεύγετε το αλκοόλ, τα υπνωτικά χάπια και τα ηρεμιστικά, επειδή χαλαρώνουν τους μυς στο λαιμό.

Αποφύγετε να κοιμάστε ανάσκελα

 

 

 

 

 

Τοποθετήστε το κεφάλι σας στο μαξιλάρι με τέτοιον τρόπο ώστε η γλώσσα και το σαγόνι σας να μην πέφτουν με το βάρος τους προς τον λαιμό σας

Διατηρήστε «καθαρή» τη μύτης σας από εκκρίσεις

 

 

 

 

 

 

 

 

Η βουλωμένη μύτη δημιουργεί δυσκολίες στην εισπνοή,η οποία με τη σειρά της οδηγεί σε ροχαλητό.

Σχετικά Άρθρα

Back to top button