Ειδήσεις Υγείας

Ροχαλητό stop με επτά tips- εξπρές

Σύμφωνα με στατικά στοιχεία ένας στους δύο άνδρες και μια στις τέσσερις γυναίκες ροχαλίζουν σε καθημερινή βάση.

Τι φταίει

Φύλλο

Έχει βρεθεί ότι οι άνδρες ροχαλίζουν περισσότερο από ότι οι γυναίκες.

Ηλικία

Η ηλικία επίσης αποτελεί επιβαρυντικό παράγοντα αφού είναι πιο κοινό σε άτομα μέσης ηλικίας και η συχνότητά του αυξάνει στις ηλικίες 50 έως 60 ετών

Αύξηση βάρους

Η παχυσαρκία αποτελεί ίσως την κυριότερη αιτία εμφάνισης του ροχαλητού.

Το κάπνισμα

Το κάπνισμα προκαλεί ή και επιδεινώνει αρκετά την κατάσταση

Η λήψη αλκοόλ και ηρεμιστικών και αντι-ισταμινικών φαρμάκων
Χρόνια ρινίτιδα αλλά και κρυολογήματα κατά τα οποία πρήζονται αμυγδαλές και γενικά η περιοχή του στόματος και του λαιμού.

Κακή κατασκευή

Αμυγδαλές και Κρεατάκια που πρέπει να αφαιρεθούν
Στραβό ρινικό διάφραγμα

Πως να μειώσετε την ένταση

Να αποφεύγεται τη χρήση αλκοόλ και φαρμάκων που ελαττώνουν την αναπνοή όπως υπνωτικά και ηρεμιστικά
Κατανάλωση φαγητού σε λογικές ποσότητες και ποτέ δύο με τρεις ώρες πριν τον ύπνο
Άσκηση, ακόμη και ελαφρός μορφής.

Διατηρήση σωματικού βάρους σε φυσιολογικά επίπεδα.

Κοιμηθείτε σε πλάγια στάση και όχι ανάσκελα. Όταν κοιμάστε ανάσκελα η σιαγόνα ανοίγει και ευνοεί το ροχαλητό.

Stop στο κάπνισμα. Αυτό μειώνει τις πιθανότητες δημιουργίας φλεγμονών στους αεραγωγούς

Αποφύγετε την υπερκόπωση: Φροντίστε να κοιμηθείτε νιώθοντας ελαφρώς κουρασμένοι αλλά όχι εξαντλημένοι, ώστε να εξασφαλίσετε αδιάκοπο ύπνο.

Υπάρχουν ειδικά σπρέι (ρινικά ή εισπνεόμενα κορτικοστεροειδή) και αυτοκόλλητα που βοηθούν την κατάσταση ανοίγοντας του αεραγωγούς.

Εάν πρόκειται για μόνιμο πρόβλημα, θα πρέπει ο γιατρός να σας ενημερώσει για το πόσο μπορείτε να χρησιμοποιείτε τις εν λόγω λύσεις και πότε θα χρειαστεί επέμβαση.

Σχετικά Άρθρα

Back to top button