Ειδήσεις Υγείας

Σπλαχνικό λίπος: Με ποια διατροφή θα το περιορίσετε!

«Δρα ως αδένας, εκκρίνοντας σε μεγάλες ποσότητες βλαπτικές ορμόνες, όπως η κορτιζόλη, οι οποίες διεγείρουν την όρεξη αλλά και τη λαχτάρα για γλυκές και λιπαρές τροφές» λέει ο Eric Ravussin, Ph.D.

Τα καλά νέα είναι ότι, το σπλαχνικό είναι το λίπος μπορεί να χαθεί πιο εύκολα, αν ακολουθήσετε μια υγιεινή διατροφή σε συνδυασμό με την άσκηση.

Δείτε τι να φάτε για να το περιορίσετε!

Πείτε Ναι στα ψάρια και στα όσπρια

Βάλτε στο πιάτο σας 2-3 φορές την εβδομάδα ψάρια τα οποία χάρη στην υψηλή περιεκτικότητα τους  σε ω-3 λιπαρά βοηθούν την ενδυνάμωση των μυών και τη μείωση του λίπους της κοιλιάς.

Μην παραλείπετε τα όσπρια μια ή και δυο φορές την εβδομάδα καθώς περιέχουν φυτικές ίνες και πρωτεΐνες, δύο θρεπτικά στοιχεία που σταθεροποιούν τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα.

Προτιμήστε το κόκκινο κρασί

Το κόκκινο κρασί περιέχει ένα συστατικό το ελλαγικό οξύ, το οποίο “καίει” το λίπος, σύμφωνα με πρόσφατα ευρήματα που δημοσιεύτηκαν στην επιθεώρηση Journal of Nutritional Biochemistry.

Φάτε γαλακτοκομικά

Γυναίκες που κατανάλωναν τρεις μερίδες γάλα, γιαούρτι ή τυρί τη μέρα έχασαν περισσότερο κοιλιακό λίπος έπειτα από 12 εβδομάδες συγκριτικά μ’ εκείνες που έτρωγαν λιγότερα γαλακτοκομικά, βρήκαν ερευνητές από το Πανεπιστήμιο του Τενεσί

Περπατήστε

Το περπάτημα για 15 λεπτά αμέσως μετά το φαγητό βοηθά να μειωθούν οι καταστροφικές απότομες αυξομειώσεις του σακχάρου στο αίμα που συμβαίνουν αμέσως μετά από κάθε γεύμα τονίζεται σε έρευνα.

 

Σχετικά Άρθρα

Back to top button