sport-medicineΕιδήσεις ΥγείαςΣυμπληρώματα Διατροφής

Τέσσερα σημάδια ότι χρειάζεστε περισσότερες βιταμίνες!

Στην περίπτωση όμως που δεν λαμβάνονται τα απαραίτητα αυτά θρεπτικά συστατικά μέσω της διατροφής, τότε τα σώμα αντιδρά με πολλούς  και διαφορετικούς τρόπους, όπως για παράδειγμα με αλλαγές στην όψη της επιδερμίδας και των μαλλιών.

Μάθετε ποια είναι τα συμπτώματα που θα σας προειδοποιήσουν ότι χρειάζεστε περισσότερες βιταμίνες!

Μούδιασμα και κράμπες στα χέρια ή τα πόδια

μουδιασμα

 

 

 

 

 

 

Η έλλειψη σε… βιταμίνη Β όπως το φυλλικό οξύ (Β9), η Β6 και οι Β12 προκαλούν πρόβλημα στα περιφερειακά νεύρα που καταλήγουν στα άκρα.
Αρκετά συχνά τα συμπτώματα μπορεί να σχετίζονται επίσης με το άγχος, την κατάθλιψη, την αναιμία, την κόπωση και τις ορμονικές διαταραχές.

Πληγές στο στόμα

αφθες

 

 

 

 

 

Οι άφθες ή οι πληγές στο στόμα μπορεί να είναι αποτέλεσμα κάποιας έλλειψης βιταμινών του συμπλέγματος Β (Β3, Β2, Β12). Για να αντιμετωπίσετε την κατάσταση αυτή θα πρέπει να καταναλώνετε περισσότερο κοτόπουλο, σολομό, τόνο, αυγά, οστρακοειδή, ταχίνι, φιστίκια

Τριχόπτωση

%cf%84%cf%81%ce%b9%cf%87%cf%8c%cf%80%cf%84%cf%89%cf%83%ce%b7

 

 

 

 

 

Οι βιταμίνες Β μπορούν επίσης να σας βοηθήσουν να μειώσετε τον αριθμό των τριχών που χάνετε καθημερινά και να κρατήσετε τα μαλλιά σας πλούσια και υγιή. Τέτοιες βιταμίνες περιλαμβάνουν τη νιασίνη, τη θειαμίνη, τη ριβοφλαβίνη και όλες τις άλλες βιταμίνες τύπου Β, αλλά το φυλλικό οξύ είναι ίσως το πιο σημαντικό που πρέπει να βεβαιωθείτε ότι έχετε στη διατροφή σας.

«Πεσμένο» ανοσοποιητικό

ΓΡΙΠΗ

 

 

 

 

 

 

Όταν το ανοσοποιητικό είναι πεσμένο τότε είστε περισσότερο ευάλωτοι στις διάφορες ιώσεις.
Μην παραλείπετε να τρώτε φυλλώδη λαχανικά, πιπεριές και εσπεριδοειδή όπως πορτοκάλια και γκρέιπφρουτ, τα οποία είναι πλούσια σε βιταμίνη C που δρα ως ασπίδα προστασίας απέναντι στις εποχικές ιώσεις.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Βιταμίνη D: Οι Έλληνες έχουν έλλειψη αλλά ο ΕΟΠΥΥ δεν αποζημιώνει την εξέταση! Έρευνα

Σχετικά Άρθρα

Back to top button