Ειδήσεις Υγείας

Τέσσερις χρήσιμες συμβουλές για να μη σας κάψει ο ήλιος

Άλλωστε το μελάνωμα καραδοκεί ενώ η ηλίαση είναι ο νούμερο ένα εχθρός των καλοκαιρινών διακοπών.
Οι ειδικοί συνιστούν να ακολουθείτε τις απλές και βασικές οδηγίες για να μη σας κάψει ο ήλιος.

Άλλωστε καλοκαίρι σημαίνει ήλιος, θάλασσα, κολύμπι και παιχνίδια στη θάλασσα και στην παραλία.

Μείνετε στη σκιά.

Έτσι θα προστατευθείτε από τα ηλιακά εγκαύματα και τη θερμοπληξία. Θυμηθείτε ότι οι ακτίνες του ήλιου είναι ισχυρότερες μεταξύ 10:00 και 16:00 μμ.

Προστατευθείτε με ομπρέλες, μεγάλα καπέλα, γυαλιά ηλίου, και πουκάμισα με μακριά μανίκια και παντελόνια.

Μπόλικο νερό

Πίνετε νερό. Σύμφωνα με το Ινστιτούτο Ιατρικής των ΗΠΑ, οι περισσότεροι ενήλικες χρειάζονται κατ ‘εκτίμηση 11-15 φλιτζάνια νερό ή άλλα υγρά την ημέρα για να μείνουν απόλυτα ενυδατωμένοι.

Μην πίνετε αλκοόλ

Αλκοόλ και κολύμπι δεν πάνε μαζί αφού η κατανάλωση οινοπνεύματος μπορεί να επηρεάσει την κρίση σας και να προκαλέσει μια επικίνδυνη συμπεριφορά. Επίσης μπορεί και να επιταχύνει τη διαδικασία της αφυδάτωσης.

Για καλό και για κακό

Ένα μικρό κιτ πρώτων βοηθειών μπορεί να αποτρέψει ένα έγκαυμα. Καλό είναι να έχετε μαζί σας μια κρέμα αλόης για την ανακούφιση του ηλιακού εγκαύματος ή αναλγητικά παυσίπονα.

Σχετικά Άρθρα

Back to top button