sport-medicineΆθληση & ΨυχολογίαΕιδήσεις Υγείας

Τα οφέλη της γυμναστικής για την ψυχική και πνευματική σας υγεία!

Νεότερες έρευνες απέδειξαν ότι η άσκηση κάνει καλό από τις καρδιολογικές παθήσεις μέχρι την οστεοπόρωση. Μάλιστα πρόσφατη έρευνα έδειξε ότι η εναττική γυμναστική αποτελεί μια αποτελεσματική θεραπεία για τη θλίψη, το άγχος και τη μελαγχολία. Αυτό οφείλεται στην έκκριση συγκεκριμένων ορμονών (σεροτονίνης και ενδορφινών) την ώρα της άσκησης, οι οποίες σχετίζονται με την καλή διάθεση.

Παράλληλα, η γυμναστική συνδράμει κατευναστικά σε περιπτώσεις άγχους ή έντονου θυμού, βοηθώντας το μυαλό να ξεχαστεί και χαλαρώνοντας τους μυς.

Θυμός εναντίον μποξ

Το μποξ αποτελεί το καλύτερο αντίδοτο για να απαλλαγείτε από το θυμό και την ένταση.
Σκέφτεστε κάτι καλύτερο από το να απελευθερώσετε το θυμό σας με το μποξ ώστε να μην εγκλωβίζονται μέσα σας τα αρνητικά συναισθήματα.

Ανακουφιστείτε από τον πόνο με γιόγκα

Σύμφωνα με έρευνες, η γιόγκα έχει σημαντικά ψυχολογικά οφέλη και βοηθάει τους αθλητές να αντιμετωπίζουν τις όποιες δύσκολες καταστάσεις με διαύγεια, ηρεμία και ενεργητικότητα.

Μήπως χωρίσατε πρόσφατα;

Γι’ αυτό και το μποξ είναι το ιδανικό αντίδοτο στην πεσμένη σας διάθεση..
Όλοι οι ειδικοί συμφωνούν πως ο καλύτερος τρόπος για να ξεπεράσετε ένα χωρισμό είναι μέσω της έντονης άσκησης. Παράλληλα η άσκηση θα σας τονώσει την αυτοπεποίθησή σας, πράγμα απαραίτητο για να ξεπεράσετε το παρελθόν σας.

Νικήστε τη μελαγχολία με τζόκινγκ

Τριάντα λεπτά την ημέρα θα σας κάνουν να νιώσετε καλύτερα. Μάλιστα, οι ειδικοί τονίζουν ότι είναι προτιμότερο να τρέχετε με το φως της ημέρας, το οποίο αυξάνει τα επίπεδα της σεροτονίνης (ορμόνης που σχετίζεται με την καλή διάθεση). Όταν επιστρέψετε σπίτι, θα νιώθετε μεγαλύτερη ζωντάνια και αισιοδοξία.

Σχετικά Άρθρα

Back to top button