sport-medicineΕιδήσεις ΥγείαςΣυμπληρώματα Διατροφής

Τέσσερα συμπληρώματα διατροφής που ατσαλώνουν την υγεία

Συνήθως με τα πρώτα κρύα οι περισσότεροι αναζητούν φυσικούς τρόπους για να θωρακίσουν το ανοσοποιητικό τους  σύστημα ιδιαίτερα  στην περίπτωση που δεν  τρέφονται υγιεινά. Έτσι δεν είναι λίγοι εκείνοι που καταφεύγουν στα συμπληρώματα διατροφής για να δυναμώσουν τον οργανισμό τους.
Έξάλλου έρευνα που δημοσιεύθηκε στο Nutrition Journal με τη συμμετοχή 300 διαιτολόγων που έδειξε ότι  ο κύριος λόγος χρήσης των διατροφικών συμπληρωμάτων ήταν για την υγεία των οστών (58%), για τη συνολική υγεία και την ευεξία (53%) και για την κάλυψη διατροφικών «κενών» (42%).

Ποια είναι τα κατάλληλα συμπληρώματα

Βιταμίνη C

Η βιταμίνη C είναι η πρώτη επιλογή,ιδίως όταν κάνουν θραύση οι πρώτες ιώσεις του χειμώνα. Και αυτό γιατί η εν λόγω βιταμίνη ενισχύει το ανοσοποιητικό και”χτυπά” τις φλεγμονές

Βιταμίνη D

Τα χρόνια που περνούν δεν προκαλούν μόνο ρυτίδες αλλά και διαρροή ασβεστίου από τα οστά, κατάσταση η οποία ευνοεί την εμφάνιση της  οστεοπόρωσης.
Για το λόγο αυτό επιβάλλεται η λήψη της βιταμίνης D η οποία ενισχύει στην απορρόφηση του ασβεστίου στον οργανισμό μειώνοντας έτσι τις πιθανότητες για σκελετικά προβλήματα.

Μαγνήσιο

Το μαγνήσιο είναι ένα από τα πρώτα συμπληρώματα, που μπορείτε να πάρετε για την καλύτερη διαχείριση του άγχους.
Και αυτό γιατί όταν το μαγνήσιο υπάρχει σε επάρκεια χαρίζει έναν καλό ύπνο και ενισχύει την καλή διάθεση.

Ωμέγα-3 λιπαρά οξέα

Τα Ωμέγα-3 αποτρέπουν τη δημιουργία  φλεγμονών, μειώνουν το ρίσκο καρδιαγγειακών προβλημάτων, ανακουφίζουν από τα συμπτώματα της κατάθλιψης και στηρίζουν την ισορροπημένη ορμονική υγεία.

Σχετικά Άρθρα

Back to top button