Ειδήσεις Υγείας

Τελικά να τρώμε ή όχι λιπαρά;

Ωστόσο αυτό που αγνοούν οι περισσότεροι είναι ότι υπάρχουν και καλά λιπαρά τα οποία θωρακίζουν την υγεία.
Οι ειδικοί συνιστούν να διατηρήσετε μια ισορροπία λιπαρών στη διατροφή σας, δίνοντας έμφαση στα «καλά» λιπαρά.
Δείτε σε ποιες τροφές βρίσκονται τα καλά λιπαρά

Ελαιόλαδο

Το ελαιόλαδο είναι πηγή μονοακόρεστων λιπαρών και δρα προληπτικά όσον αφορά τις καρδιαγγειακές παθήσεις, αλλά και τον καρκίνο. Προσοχή όμως μην το παρακάνετε.

Αβοκάντο

Εκτός των ευεργετικών λιπαρών τους, το αβοκάντο είναι πλούσιο φυλλικό οξύ, βιταμίνη Ε, κάλιο και άλλα θρεπτικά στοιχεία.

Αμύγδαλα

Είναι πηγή μονοακόρεστων λιπαρών οξέων,ενώ είναι πλούσια σε βιταμίνη Ε. Έρευνα έχει δείξει ότι μειώνουν τα επίπεδα της «κακής» χοληστερόλης, χωρίς όμως να ρίχνουν την «καλή».

Ψάρια

Ο σολομός, οι σαρδέλες, ο γαύρος, ο κολιός, η πέστροφα, η ρέγκα και άλλα ψάρια αποτελούν τις σημαντικότερες πηγές ωμέγα-3 λιπαρών οξέων, τα οποία προστατεύουν την καρδιά.

Λιναρόσπορος

Έχει βρεθεί ότι μόλις πέντε κουταλιές της σούπας λιναρόσπορου την ημέρα (τις οποίες μπορείτε να πασπαλίσετε στη σαλάτα, το φαγητό, το γιαούρτι κ.ο.κ.) μπορεί να μειώσει την κακή χοληστερόλη κατά 10% .

Σχετικά Άρθρα

Back to top button