sport-medicineΕιδήσεις ΥγείαςΠρώτες βοήθειεςΤραυματισμοί

Τενοντίτιδα: Πάρτε την κατάσταση στα χέρια σας

Η πάθηση αυτή εξαπλώνεται ραγδαία τα τελευταία χρόνια αφού έχει άμεση σχέση με το σύγχρονο τρόπο ζωής. Οι ειδικοί επιστήμονες της Αμερικανικής Ορθοπαιδικής Εταιρείας επισημαίνουν ότι η πάθηση σχετίζεται με την καθιστική ζωή, τη δουλειά στο γραφείο και το πληκτρολόγιο. Περισσότερο ευάλωτοι είναι οι αθλητές, οι χειρώνακτες και οι μουσικοί.

Ένοχες αιτίες

Οι επαναλαμβανόμενες κινήσεις που κάνουν όσοι εργάζονται πολλές ώρες στον υπολογιστή, ή οι αθλητές  αλλά και όσοι ασχολούνται με χειρωνακτικές εργασίες υποφέρουν από τενοντίδα.

Άλλοι παράγοντες που ενοχοποιούνται είναι οι τραυματισμοί των αρθρώσεων όπως η ρήξη του τένοντα.

Οι διάφορες παθήσεις όπως ο σακχαρώδη διαβήτη, η ρευματοειδή αρθρίτιδα και ο ερυθηματώδης λύκος.

Επίσης οι ηλικιωμένοι παρουσιάζουν συχνότερα το πρόβλημα αυτό κυρίως στους ώμους, επειδή με την πάροδο του χρόνου οι τένοντες εκφυλίζονται.

Τι να κάνετε

Άσκηση

Με την κατάλληλη γυμναστική δυναμώνουν οι μύες και έτσι  οι αρθρώσεις και οιτένοντες γίνονται λιγότερο ευάλωτους σε τραυματισμούς.

Ξεκουραστείτε. Όταν εργάζεστε πολλή ώρα ή κάνετε προπόνηση, ξεκουράζετε συχνά τις αρθρώσεις σας κάνοντας διατάσεις.

Χάστε τα περιττά κιλά και μην σηκώνετε πολλά βάρη.

Βάλτε πάγο ή ψυκτική κρέμα στην περιοχή για 10 λεπτά 3-4 φορές την ημέρα, ώστε να περιορίσετε τον πόνο και το πρήξιμο. Εάν ο πόνος επιμένει επισκεφθείτε γιατρό.

Σχετικά Άρθρα

Back to top button