Ειδήσεις Υγείας

Τι να μη τρώτε για να μη νυστάζετε στο γραφείο

Για να μην κλείνουν τα μάτια σας μπροστά στον υπολογιστή, μάθετε τι δεν πρέπει να τρώτε.

Σκέτες σαλάτες

Μπορεί οι σαλάτες να είναι μια υγιεινή λύση αλλά δεν προσφλέρουν την απαραίτητη ενέργεια που χρειάζεστε μέσα στην ημέρα. Προσθέστε εναλλακτικά λίγο κοτόπουλο ή φασόλια που είναι πλούσια σε πρωτείνες.

Γλυκά

Έρευνες δείχνουν ότι όταν καταναλώνετε τροφές με μεγάλη περιεκτικότητα σε ζάχαρη και λιπαρά, πέφτουν βαριά στο στομάχι και επομένως δεν μπορείτε να συγκεντρωθείτε στη δουλειά.

Αποφύγετε τα τηγανητά

Tο τηγάνισμα από μόνο του κάνει πιο βαριά τα φαγητά. Προτιμήστε να καταναλώνετε φαγητάπου έχουν παρασκευασθεί στον ατμό.

Καυτερές τροφές

Ορισμένοι εμφανίζουν δυσπεψία ή καούρες μετά την κατανάλωση καυτερών τροφών, ιδιαίτερα μετά από ένα μεγάλο γεύμα. ‘Ερευνες υποδεικνύουν ότι η καυτερή ουσία στις πιπεριές τσίλι-καψαϊκίνη- μπορεί να προκαλέσει καούρες.

Σχετικά Άρθρα

Back to top button