sport-medicineΔιατροφήΕιδήσεις Υγείας

Τρεις τροφές με περισσότερη πρωτεΐνη από το αυγό!

Παρόλα αυτά υπάρχουν και άλλες τροφές εκτός από το αυγό, οι οποίες είναι πλούσιες σε πρωτεΐνες. Εξάλλου είναι γνωστό ότι η πρωτεΐνη είναι απαραίτητη για τον οργανισμό καθώς  δίνει ενέργεια στο σώμα και “χτίζει” τον μυϊκό ιστό. Έτσι αν θέλετε να αντικαταστήσετε το αυγό και να πάρετε ακόμα περισσότερες πολύτιμες πρωτεΐνες για τον οργανισμό σας δοκιμάστε:

Σπανάκι

 

 

 

 

 

 

Ένα φλιτζάνι σπανάκι περιέχει 5,3 γραμμάρια πρωτεΐνης και ταυτόχρονα είναι πλούσιο σε βιταμίνες A, B, C, φυτικές ίνες, σίδηρο, μαγγάνιο, ασβέστιο και φυλλικό οξύ. Βάλτε στο πιάτο σας λίγο σπανακόρυζο ή προσθέστε ωμό σπανάκι στη σαλάτα και τα σάντουιτς, όσο πιο συχνά μπορείτε.

Μπρόκολο

 

 

 

 

 

 

Περιέχει 2,6 γραμμάρια πρωτεΐνης ανά φλιτζάνι (η πρωτεΐνη που χρειάζεστε καθημερινά ανέρχεται σε περίπου 0,8 γραμμάρια ανά κιλό βάρους), ενώ έχει και υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνη C, που ενδυναμώνει το ανοσοποιητικό. Επίσης είναι, πλούσιο σε φυτικές ίνες, ενώ παρέχει και φυλλικό οξύ, που συμβάλλει στη μείωση του κινδύνου εμφάνισης διαφόρων ειδών καρκίνου

Γιαούρτι

 

 

 

 

 

Το γιαούρτι, ακόμα και εκείνο με τα χαμηλά λιπαρά έχει υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη: 17 γραμμάρια πρωτεΐνης και 100 θερμίδες ανά μερίδα!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Χαμηλή ενέργεια και κόπωση: Αυτοί είναι οι top λόγοι

 

Σχετικά Άρθρα

Back to top button