Ειδήσεις Υγείας

Τριγλυκερίδια: Δείτε πως θα τα ρίξετε χωρίς φάρμακα

Μάλιστα όλο και περισσότερες έρευνες συνδέουν τα υψηλά τριγλικερίδια με την εκδήλωση και άλλων παθήσεων, μεταξύ των οποίων η παχυσαρκία και το μεταβολικό σύνδρομο, η υψηλή αρτηριακή πίεση, το υψηλό σάκχαρο του αίματος αλλά και η χοληστερόλη. Τα καλά νέα είναι ότι μια απλή εξέταση αίματος μπορεί να σας αποκαλύψει τα επίπεδα στα οποία βρίσκονται τα τριγλυκερίδιά σας.

Φυσιολογικά: όταν τα τριγλυκερίδιά σας είναι χαμηλότερα από 150 mg/dL

Οριακά υψηλά: 150 με 199 mg/dL

Υψηλά: 200 με 499 mg/dL

Πολύ υψηλά: 500 mg/dL και πάνω.

Από την πλευρά τους οι  γιατροί συστήνουν τα επίπεδα των τριγλυκεριδίων να μην υπερβαίνουν τα 100 mg/dL. Μάθετε τι πρέπει να κάνετε για να μειώσετε τα τριγλυκερίδια!

Χάστε βάρος

Αν έχετε πολλά παραπανίσια κιλά καλό είναι να αδυνατίσετε αφού έτσι αυτόματα θα ρίξετε και τις τιμές των τριγλυκεριδίων σας.

Προσοχή στις θερμίδες

Μειώστε τις «κακές» θερμίδες και απαλλαγείτε από τα υψηλά τριγλυκερίδια.

Περιορίστε τη χοληστερόλη

Αποφύγετε τις συσσωρευμένες πηγές χοληστερίνης, όπως είναι τα κρέατα με κορεσμένα λίπη, τους κρόκους των αβγών και τα μη αποβουτυρωμένα γαλακτοκομικά προϊόντα.

Επιλέξτε τα υγιεινά λίπη

Πολλά προϊόντα, ιδιαίτερα τα έτοιμα, περιέχουν «κρυφά» λιπαρά τα οποία όμως δεν αναγράφονται στην ετικέτα.  Προτιμήστε να καταναλώνετε υγιεινές τροφές  που δεν περιέχουν υδρογονωμένα λιπαρά.

Περιορίστε το αλκοόλ

Το αλκοόλ έχει υψηλή θερμιδική αξία και ζάχαρη και είναι ένα από τα βασικά «συστατικά» των τριγλυκεριδίων. Ακόμη και μικρές ποσότητες, μπορούν αυξήσουν τα τριγλυκερίδια εύκολα και γρήγορα.

Ασκηθείτε

Τουλάχιστον 30 λεπτά φυσικής άσκησης τις περισσότερες ημέρες την εβδομάδα, είναι ικανά να σας προστατεύσουν. Η τακτική άσκηση ενισχύει την «καλή» χοληστερίνη και μειώνει σημαντικά την «κακή» και τα τριγλυκερίδια.

Σχετικά Άρθρα

Back to top button