Ειδήσεις Υγείας

Χριστουγεννιάτικο τραπέζι: Έξυπνες συμβουλές για να γίνει πιο υγιεινό

Μάθετε τι μπορείτε να προσθέσετε ή να αφαιρέσετε στο τραπέζι σας, έτσι ώστε έχει και νοστιμιά και βιταμίνες.

Βάλτε ρόδι στη σαλάτα

Είναι πλούσιο σε βιταμίνη C, αντιοξειδωτικό και… γουρλίδικο. Εκτός του ότι θα κάνει την πράσινη σαλάτα σας πολύχρωμη, θα της δώσει έξτρα γεύση και τραγανή υφή, ενώ θα χαρίσει στους καλεσμένους σας κι εσάς πλήθος οφελών.

Μειώστε τα «κακά» λιπαρά

Μειώστε τη χρήση του βούτυρου στα εδέσματα που ετοιμάζετε και αντικαταστήστε τα μεελαιόλαδο το οποίο είναι πλούσιο σε μονοακόρεστα λιπαρά και βοηθά στη μείωση της «κακής» χοληστερίνης.

Πείτε «ναι» στους αφρώδεις οίνους

Είτε πρόκειται για σαμπάνια, είτε για άλλο αφρώδες κρασί, προτιμήστε το στο τραπέζι σας, καθώς η περιεκτικότητά του σε αλκοόλ (άρα και σε θερμίδες) είναι χαμηλότερη. .

Σαλάτα και πάλι σαλάτα

Μη διστάσετε να προσθέσετε διάφορα είδη σαλάτας στο τραπέζι σας ώστε να ειδών σαλάτες  που θα δώσουν σε εσάς και τους καλεσμένους σας την ευκαιρία να αφήσουν χώρο στο πιάτο τους για περισσότερες φυτικές ίνες, βιταμίνες και αντιοξειδωτικά και λιγότερα λιπαρά. Όσο πιο εμπνευσμένες είναι οι σαλάτες σας, τόσο θα κερδίσουν τις εντυπώσεις, μετατρέποντας το γεύμα σας σε αξέχαστα πρωτότυπο, νόστιμο και υγιεινό.

Σχετικά Άρθρα

Back to top button