Ειδήσεις ΥγείαςΟμορφιά

Τριχόπτωση την Άνοιξη: Τι να κάνετε για να μην χάνετε τα μαλλιά σας

Καθημερινά βλέπετε να χάνετε τα μαλλιά σας και το πρόβλημα αυτό σας γεμίζει άγχος και ανασφάλεια. Στην περίπτωση που παρατηρήσετε ότι χάνετε μεγαλύτερο αριθμό τριχών για περισσότερο από μια εβδομάδα είναι σημάδι πως πρέπει να πάρετε τα μέτρα σας!

Μάθετε πώς θα χτυπήσετε το κακό στη ρίζα του.

Ελέγξτε το άγχος σας

Το έντονο άγχος και στρες αποτελεί μια από τις πιο σημαντικές αιτίες της παροδικής τριχόπτωσης, η οποία μπορεί να είναι ιδιαίτερα έντονη, π.χ. απώλεια τοπικά μεγάλης τούφας μαλλιών…

Εξαντλητική δίαιτα

Η εξαντλητική δίαιτα που υπόσχεται μεγάλη απώλεια κιλών μπορεί να πυροδοτήσει την εποχιακή τριχόπτωση. Βάλτε στη διατροφή σας τροφές πλούσιες σε πρωτεΐνες, όπως κοτόπουλο, ψάρι, όσπρια και τυριά, καθώς και με γιαούρτι, δημητριακά ολικής άλεσης, κόκκινο κρέας, ξηρούς καρπούς και αυγά, δηλαδή τροφές που συμμετέχουν στη σύνθεση των αμινοξέων. Μη ξεχνάτε άλλωστε ότι το κύριο στέλεχος της τρίχας αποτελείται κατά βάση από πρωτεΐνη.

Δυναμωτικό σαμπουάν

Χρησιμοποιήστε ένα δυναμωτικό σαμπουάν και κάποιο συμπλήρωμα διατροφής κατά της τριχόπτωσης. Κάντε μασάζ στο τριχωτό της κεφαλής καθώς λούζεστε ή οποιαδήποτε άλλη στιγμή κατά τη διάρκεια της ημέρας.

Πάντως να θυμάστε εάν η απώλεια των μαλλιών σας διαρκεί πάνω από 2-3 μήνες, συμβουλευτείτε το δερματολόγο σας

Σχετικά Άρθρα

Back to top button