Ειδήσεις Υγείας

Τσικνοπέμπτη: Δείτε τι πρέπει να προσέξετε στη διατροφή σας

Όμως ουδέν καλόν αμιγές κακού. Για αυτό μάθετε τι πρέπει να προσέξετε για να …βγάλετε καθαρή την ημέρα αυτή, χωρίς να στερηθείτε την απόλαυση του τσικνίσματος.

Προσοχή στο κρέας

Για να γλιτώσετε θερμίδες προτιμήστε κρέατα που δεν έχουν πολλά λίπη. Σύμφωνα με τους διατροφολόγους μπορείτε να επιλέξετε παϊδάκια κοτόπουλου αντί για παϊδάκια αρνιού, λαμβάνοντας τουλάχιστον 200 θερμίδες λιγότερες για την ίδια μερίδα.

Πάντως καλό είναι να θυμάστε τον κανόνα ότι είτε ψήσετε μόνοι σας, είτε φάτε έξω, καλό είναι να αφαιρέσετε το ορατό λίπος και την πέτσα, γλιτώνοντας τον οργανισμό σας από έξτρα λιπαρά και θερμίδες.

Συνοδευτικά

Ο καλύτερος τρόπος για να περιορίσετε την υπερβολική κατανάλωση κρέατος είναι να το συνοδεύσετε είναι με πράσινη σαλάτα,χωρίς σος και μαγιονέζες.
Επιλέξετε πατάτες κατά προτίμηση φούρνου η ρύζι.

Όπως συστήνουν οι διαιτολόγοι καλό είναι να ορεκτικά σας να έχουν βάση τα λαχανικά.

Tips υγείας

Κλασσική συνταγή είναι να πίνετε αρκετό πριν καταφτάσουν τα κρέατα, έτσι ώστε να μειώσετε το αίσθημα της πείνας.

Προτιμήστε σαλάτες αντί για διάφορα ορεκτικά που είναι πλούσια σε θερμίδες.

Μην προσθέσετε έξτρα αλάτι στις τροφές.

Αλκοόλ με μέτρο αφού όπως είναι γνωστό ένα ποτηράκι μπορεί να σας κάνει καλό, αλλά ένα ή δυο παραπάνω μπορεί να σας φορτώσει έξτρα θερμίδες. Εξάλλου σύμφωνα με έρευνες ένα ποτήρι λευκό κρασί ή μπίρα πριν το φαγητό φαίνεται να «κόβει» την όρεξη, ενώ ένα ποτήρι κόκκινο κρασί, δεν μοιάζει να έχει τις ίδιες επιδράσεις.

Σχετικά Άρθρα

Back to top button