Ειδήσεις Υγείας

Τσικνοπέμπτη: Μυστικά για απόλαυση χωρίς ενοχές

Το έθιμο το καλεί και οι περισσότεροι θα τσικνίσουν διάφορα είδη κρέατος με ένα ή παραπάνω ποτηράκια αλκοόλ.
Δείτε τι να κάνετε για να απολαύσετε την ημέρα αυτή χωρίς να επιβαρύνετε την υγεία και τη σιλουέτα σας.

Κάντε ισορροπημένες επιλογές στο κρέας

Προτιμήστε κρέατα που είναι όσο το δυνατόν λιγότερο λιπαρά και θερμιδογόνα, όπως π.χ. παϊδάκια κοτόπουλου αντί για παϊδάκια αρνιού, λαμβάνοντας τουλάχιστον 200 θερμίδες λιγότερες για την ίδια μερίδα.

Προτιμήστε λουκάνικα γαλοπούλας ή κοτόπουλου και ψάξτε για αυτά που έχουν παρασκευαστεί με ελαιόλαδο ή ρωτήστε το σερβιτόρο για τις επιλογές σας.

«Ναι» στα υγιεινά συνοδευτικά

Στο τραπέζι σας πρωταγωνιστής θα είναι το ψητό κρέας αλλά μην παραλείψετε τη σαλάτα. Αν θέλετε να γλιτώσετε από τις τηγανητές πατάτες μπορείτε να προτιμήσετε πατάτες φούρνου.

Αλκοόλ με μέτρο

Δεν είναι μόνο το φαγητό που μας φορτώνει με θερμίδες, αλλά και το αλκοόλ. Πιείτε, λοιπόν, κρασί, αλλά με μέτρο και θυμηθείτε ότι κάθε ποτήρι φτάνει περίπου τις 80-85 θερμίδες, ενώ το μεγάλο ποτήρι μπίρας μπορεί να φτάνει και τις 150 θερμίδες.

Tips

Πιείτε νερό έτσι ώστε να μειώσετε το αίσθημα της πείνας.
Δείξτε προτίμηση στις σαλάτες αντί για τα ορεκτικά τύπου τυροκροκέτες κ.ο.κ.
Καταναλώστε με μέτρο το ψωμί
Αποφύγετε το έξτρα αλάτι στο φαγητό σας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Ουρικό οξύ: Ρίξτε το με αυτή τη διατροφή!

Σχετικά Άρθρα

Back to top button