ΔιατροφήΕιδήσεις Υγείας

Τσικνοπέμπτη: Tips για απόλαυση χωρίς ενοχές

Σήμερα από άκρη σε άκρη της χώρας οι περισσότεροι «τσικνίζουν» μπριζόλες, παϊδάκια, σουβλάκια, πίνουν κρασί και γλεντούν. Προσέχοντας κάποια πράγματα, θα καταφέρετε και να μην βαρυστομαχιάσετε αλλά και να μην χαλάσετε τη δίαιτα σας.

Δείτε τι πρέπει να προσέξετε.

Η καλή ημέρα από το πρωί φαίνεται. Φροντίστε να φάτε πρωινό ώστε να μην πεινάτε κατά τη διάρκειά της ημέρας . Μειώστε τη ζάχαρη στον καφέ και μη βάλετε βούτυρο στο ψωμί.

Για μεσημεριανό προτιμήστε σαλάτα με ψητό κοτόπουλο, χωρίς σος και φάτε φρούτα για σνακ, έτσι ώστε το διατροφικό σας πρόγραμμα να είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες και να νιώθετε χορτάτοι.

Ασκηθείτε

 

 

 

 

 

 

Για το «ρίξετε» έξω το βράδυ ασκηθείτε για να «κάψετε» μερικές θερμίδες. Παράλληλα θα νιώσετε ευεξία και τόνωση. Το βράδυφροντίστε να πιείτε νερό πριν ξεκινήσετε, έτσι ώστε να μειώσετε το αίσθημα της πείνας. Βάλτε σαλάτα στο πιάτο σας πριν από οτιδήποτε άλλο και καταναλώστε την προτού έρθουν τα κρέατα.

Φάτε τηγανητά με μέτρο

 

 

 

 

 

 

Φάτε μικρές ποσότητες Τα τηγανητά και τα λιπαρά σίγουρα δεν είναι για να μην φορτωθείτε με πολλές θερμίδες.

Με λίγα λιπαρά

Προτιμήστε το κρέας με τις λιγότερες θερμίδες. Έτσι μπορείτε να διαλέξετε παϊδάκια κοτόπουλου αντί για παϊδάκια αρνιού, λουκάνικα γαλοπούλας ή κοτόπουλου, μια άπαχη μοσχαρίσια μπριζόλα.

Αλκοόλ με μέτρο

 

 

 

 

Το «μέτρον άριστον» είναι κάτι που ταιριάζει καλύτερα σε αυτή την ημέρα. Με 60 θερμίδες/ποτήρι το λευκό, 70-90 θερμίδες/ποτήρι το κόκκινο ξηρό και τουλάχιστον 130 θερμίδες/ποτήρι το γλυκό κρασί, ίσως θα χρειαστεί να βάλετε λιγάκι νερό στο κρασί σας.

Σχετικά Άρθρα

Back to top button