Ειδήσεις Υγείας

Τips για να μένει σταθερό το ”ζάχαρο”

Εκτός από τη φαρμακευτική αγωγή που βοηθούν  να διατηρούν  σταθερά  τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα υπάρχουν και άλλοι τρόποι για να επιτύχετε αυτή την ισορροπία.
Δείτε τι πρέπει να κάνετε:

–  Αν έχετε παραπανίσια κιλά καλό είναι να ξεκινήσετε κάποια δίαιτα ώστε να χάσετε ακόμη  μερικά κιλά.  Για μερικούς ανθρώπους με διαβήτη τύπου 2, το να χάσουν   5 ή 10 κιλά μπορεί να κάνει τη διαφορά στον έλεγχο του διαβήτη ή ακόμα και στην ανάγκη για φάρμακα.

Τρώτε τρία γεύματα

Οι πάσχοντες από διαβήτη επιβάλλεται να καταναλώνουν τρία κύρια γεύματα (πρωινό, μεσημεριανό, βραδινό) και ίσως 2-3 ενδιάμεσα (σνακ)
Μην τρώτε τροφές που μπορούν να προκαλέσουν αύξηση του σακχάρου.

Υιοθετήστε μια ισορροπημένη διατροφή

Προτιμήστε τα φρούτα εποχής. Πιο συχνά να τρώτε φρούτα όπως το μήλο, το αχλάδι και το ακτινίδιο, και πιο αραιά φρούτα όπως η μπανάνα, το καρπούζι, το σύκο και το σταφύλι.

Αποφύγετε τους υδατάνθρακες και αυξήστε την κατανάλωση άπαχων πρωτεϊνών, φρούτων και λαχανικών.

Περιορίστε το αλκοόλ το οποίο μπορεί να προκαλέσει άμεση αύξηση του σακχάρου στο αίμα και στη συνέχεια μια κατακόρυφη πτώση λίγες ώρες αργότερα.

Γυμναστείτε

Έρευνα που δημοσιεύθηκε στη Μayio Clionic απέδειξε ότι ακόμη και η ήπια άσκηση μπορεί να ρίξει το σάκχαρο.

Σχετικά Άρθρα

Back to top button