Ειδήσεις Υγείας

Υγεία καρδιάς: Μυστικά υγείας για να λειτουργεί «ρολόι»

Κάθε χρόνο, 17,5 εκατομμύρια άνθρωποι πεθαίνουν πρόωρα από καρδιαγγειακές παθήσεις! Υπολογίζεται ότι έως το 2030, ο αριθμός αυτός αναμένεται να ανέλθει στα 23 εκατομμύρια παγκοσμίως.
Όμως μπορούμε να …διαψεύσουμε τις προβλέψεις, κάνοντας κάποιες μικρές αλλαγές στη ζωή μας, ώστε να ζούμε περισσότερο και να είμαστε πιο υγιείς.

Στο πλαίσιο αυτό τα μέλη της Ελληνικής Καρδιολογικής Εταιρείας συνιστούν:

Γυμνάζεστε περισσότερο!

Τουλάχιστον 30 λεπτά μέτριας έντασης σωματική δραστηριότητα, 5 φορές την εβδομάδα. Παιχνίδι, περπάτημα, οικιακή εργασία, χορό, ανέβασμα σκάλας, μόνος, με φίλους ή και την οικογένεια
Κατέβασε μια εφαρμογή άσκησης ή χρησιμοποίησε ένα βηματόμετρο για να παρακολουθείς την πρόοδό σου.

Μετράτε την πίεση

Η υψηλή αρτηριακή πίεση είναι ένας από τους κύριους παράγοντες κινδύνου για καρδιαγγειακά νοσήματα. Ονομάζεται «σιωπηλός δολοφόνος», επειδή συνήθως δεν έχει προειδοποιητικά σημάδια ή συμπτώματα και πολλοί άνθρωποι δεν συνειδητοποιούν ότι το έχουν.

Πείτε ΟΧΙ στο Κάπνισμα

Η διακοπή του καπνίσματος όχι μόνο θα βελτιώσει την υγεία της καρδιάς, αλλά και εκείνων που βρίσκονται γύρω σας.
Μέσα σε 2 χρόνια μετά τη διακοπή του τσιγάρου, ο κίνδυνος στεφανιαίας νόσου μειώνεται σημαντικά
Μέσα σε 15 χρόνια ο κίνδυνος της καρδιαγγειακής νόσου απομακρύνεται σε καπνιστή που διέκοψε το κάπνισμα.

 

Ελέγχετε τη χοληστερίνη

Η χοληστερόλη σχετίζεται με περίπου 4 εκατομμύρια θανάτους ετησίως. Επομένως είναι απαραίτητο να επισκεφτείτε τον γιατρό για να κάνετε εξετάσεις χοληστερίνης και το δείκτη μάζας σώματος (ΔΜΣ).

Προσέχετε το σάκχαρο

Η Αμερικανική Καρδιολογική Εταιρία θεωρεί τον διαβήτη ως έναν από τους πιο σημαντικούς παράγοντες κινδύνου για την εμφάνιση καρδιαγγειακής νόσου. Για το λόγο αυτό επιβάλλεται η τακτική παρακολούθηση του!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Καρδιά: Τι να κάνετε για να μη σας προδώσει;

 

Σχετικά Άρθρα

Back to top button