Ειδήσεις Υγείας

Υγεία οστών: Τι πρέπει να τρώτε καθημερινά για να προλάβετε την οστεοπόρωση

Η υγεία των οστών ξεκινά να επιδεινώνεται στις γυναίκες μετά την ηλικία των 30, ενώ μετά την εμμηνόπαυση, η απώλεια της οστικής πυκνότητας συντελείται με ταχείς ρυθμούς.

Βέβαια και η οστεοπόρωση επηρεάζει και τους άνδρες, αλλά εξελίσσεται με βραδύτερους ρυθμούς.

Πάντως η κατάσταση αυτή μπορεί να αναστραφεί και είναι δυνατόν να διαφυλάξετε την υγεία των οστών, αρκεί όπως συστήνουν οι ειδικοί, να καταναλώνετε επαρκείς ποσότητες συγκεκριμένων θρεπτικών συστατικών και μάλιστα από νεαρή ηλικία.

Ασβέστιο

 

 

 

 

 

Είναι άκρως πολύτιμο για την κατασκευή και τη διατήρηση δυνατών οστών και δοντιών. Εκτός από τα συμπληρώματα μπορείτε να το λάβετε μέσω τροφών, όπως τα γαλακτοκομικά προϊόντα και τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά. Σύμφωνα με το Εθνικό Ινστιτούτο Υγείας των ΗΠΑ, οι ενήλικες πρέπει να λαμβάνουν 700mg την ημέρα.

Βιταμίνη D

 

 

 

 

 

Η βιταμίνη D είναι απαραίτητη για την απορρόφηση του ασβεστίου και την πρόληψη των πτώσεων, ενώ παράλληλα συμβάλλει στην πρόληψη των καρδιακών παθήσεων. Οι τροφές που την περιέχουν είναι τα λιπαρά ψάρια και το κόκκινο κρέας. Όσοι δεν εκτίθενται στον ήλιο, πρέπει να λαμβάνουν το φθινόπωρο και τον χειμώνα 10mg καθημερινά μέσω συμπληρωμάτων.

Βιταμίνη Κ

 

 

 

 

 

Βάλτε στο πιάτο σας τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά, τα φυτικά έλαια και τα δημητριακά που περιέχουν Βιταμίνη K η οποία παίζει σημαντικό ρόλο στη διατήρηση της υγείας των οστών και των δοντιών

Μαγνήσιο

 

 

 

 

 

Το Μαγνήσιο συμβάλλει στον σχηματισμό των οστών, ενώ βοηθάει στην μακροζωία. Θα το βρείτε στα πράσινα φυλλώδη λαχανικά, το καστανό ρύζι, τα ψάρια και τους ξηρούς καρπούς.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Μήπως πεινάτε συνέχεια; Όλοι οι λόγοι

 

Show More

Σχετικά Άρθρα

Back to top button
Close