Ειδήσεις Υγείας

Ποια είναι τα πέντε υγιεινά σνακ για το γραφείο;

Οι πολλές ώρες εργασίας σε συνδυασμό με την καθιστική ζωή και με τη φυσιολογική πείνα που νιώθει κάποιος κατά τη διάρκεια της ημέρας, μπορούν να οδηγήσουν στην κατανάλωση πιο ανθυγιεινών και παχυντικών τροφών.
Όλο και περισσότερες έρευνες αναφέρουν ότι η επιλογή του σνακ παίζει πολύ σημαντικό ρόλο, καθώς αυτό είναι που μας δίνει πολύτιμη ενέργεια ανάμεσα στα γεύματα, έτσι ώστε να μην πεινάμε και να μην τσιμπολογάμε.

Τι να προτιμήσετε

%cf%83%ce%bd%ce%b1%ce%ba1

 

 

 

 

 

 

 

Για να χαρακτηριστεί ένα σνακ υγιεινό θα πρέπει να περιέχει υδατάνθρακες με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη. Στην κατηγορία αυτή ανήκουν τα φρέσκα φρούτα, οι ανάλατοι ξηροί καρποί, το μούσλι, τα λαχανικά, η βρώμη και οι ενεργειακές μπάρες.
Αν θέλετε περισσότερη ενέργεια και μεγαλύτερη συγκέντρωση να μην ξεχνάτε να καταναλώνετε φυσικούς χυμούς φρούτων και λαχανικών, γάλα χαμηλό σε λιπαρά αλλά και αρκετό νερό.

Τι να αποφύγετε

Μπορεί για τους περισσότερους οι «απαγορευμένες» τροφές να αποτελούν μεγάλο πειρασμό αλλά ένα σίγουρο δεν βοηθούν τον οργανισμό σας. Τα κρουασάν, τα πατατάκια, τα αλμυρά σνακ, τα γλυκά και κάθε επεξεργασμένο τρόφιμο, είναι μεν σνακ, αλλά παραμένει πλούσιο σε λιπαρά, αλάτι, ζάχαρη και θερμίδες.

Αν δεν μπορείτε να αντισταθείτε στο πειρασμό , φροντίστε τουλάχιστον να τα περιορίσετε σε 1-2 φορές την εβδομάδα σε μικρές.

Σχετικά Άρθρα

Back to top button