Ειδήσεις Υγείας

Υδατάνθρακες: Πόσο βοηθούν τελικά την απώλεια βάρους;

Μπορεί οι υδατάνθρακες να έχουν την φήμη ότι δεν αποτελούν σύμμαχο για την απώλεια κιλών αλλά οι ειδικοί φαίνεται πως έχουν διαφορετική άποψη.

Όπως αναφέρουν σε μελέτη που δημοσιεύθηκε στην επιθεώρηση Plos One οι υδατάνθρακες είναι πηγή ενέργειας ενώ η χαμηλή πρόσληψή τους μακροπρόθεσμα προκαλεί συμπτώματα όπως η κόπωση, η κακή διάθεση και η έλλειψη συγκέντρωσης.

Παράλληλα η απομάκρυνση τους εντελώς από την διατροφή θα έχει ως αποτέλεσμα την αυξημένη όρεξη η οποία θα οδηγήσει με την σειρά της σε υπερφαγία και σταδιακά σε αύξηση βάρους. Αντίθετα η κατανάλωση ορισμένων τροφών που είναι πλούσια σε σύνθετους υδατάνθρακες και φυτικές ίνες, θα σας βοηθήσουν να εφοδιάσετε τον οργανισμό σας με ενέργεια, να χάσετε βάρος αλλά και να μην πεινάτε.

Δημητριακά ολικής αλέσεως

 

 

 

 

Τα δημητριακά ολικής αλέσεως, όπως υποστηρίζει ο Ian Barron MD, χειρουργός βαριατρικής και ειδικός στην απώλεια βάρους, τα πλούσια σε φυτικές ίνες τρόφιμα, όπως τα δημητριακά ολικής αλέσεως, απορροφούν περισσότερο νερό, καθώς διαπερνούν τον πεπτικό σωλήνα, με αποτέλεσμα να δημιουργούν το αίσθημα του κορεσμού, με αποτέλεσμα να τρώτε λιγότερο.

Πλιγούρι

 

 

 

 

 

Το πλιγούρι είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες καθώς μισό φλιτζάνι μόνο περιέχει 5 γραμμάρια φυτικών ινών, με αποτέλεσμα να σας κρατάει χορτάτους για μεγάλο διάστημα και να συμβάλλει στη μείωση του διατροφικού λίπους.

Φασόλια

 

 

 

 

 

Τα φασόλια δεν είναι μόνο πλούσια σε φυτικές ίνες, αλλά περιέχουν πολύτιμες ποσότητες πρωτεΐνης και σιδήρου, που ενισχύουν τις καύσεις του οργανισμού.

Κινόα

 

 

 

 

 

Η κινόα περιέχει τα απαραίτητα αμινοξέα που απαιτούνται για την ενδυνάμωση της μυϊκής μάζας και για την αύξηση του μεταβολικού ρυθμού.

Ζυμαρικά ολικής αλέσεως

 

 

 

 

Αντικαταστήσετε τα λευκά ζυμαρικά με ολικής αλέσεως, τα οποία είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, και έτσι δεν θα χρειάζεται να τρώτε μεγάλη ποσότητα ώστε να αισθανθείτε και να παραμείνετε χορτάτοι για ώρες μετά το γεύμα σας.

Καστανό ρύζι

 

 

 

 

 

Αν θέλετε να μην πεινάτε και ταυτόχρονα να καίτε λίπος, τότε επιλέξτε καστανό ρύζι που είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες καθώς και σε πολλές απαραίτητες βιταμίνες και ανόργανα συστατικά που απουσιάζουν από το λευκό ρύζι.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χαμηλό ασβέστιο: Από τι προκαλείται και γιατί πρέπει να σας ανησυχήσει

Σχετικά Άρθρα

Back to top button