Ειδήσεις Υγείας

Υπόταση: Τι πρέπει να τρώτε για να μειώσετε τον κίνδυνο

Λίγο πολύ οι περισσότεροι άνθρωποι γνωρίζουν από πρώτο χέρι τι είναι η αυξημένη πίεση. Στο αντίθετο άκρο βρίσκεται η υπόταση που συχνά εμφανίζεται τόσο σε νέα όσο και σε ηλικιωμένα άτομα.

Η υπόταση σύμφωνα με τους επιστήμονες της mayo clinic είναι η χαμηλή αρτηριακή πίεση και ορίζεται όταν η συστολική πίεση (μεγάλη πίεση) πέσει κάτω από 90 mm Hg ή/και η διαστολική (μικρή πίεση) πέσει κάτω από 60 mm Hg. Τα συμπτώματα της υπότασης περιλαμβάνουν αίσθημα ζάλης, δέρμα ωχρό και κρύο, ιδρώτα, θολή όραση, ναυτία, εξάντληση και λιποθυμία.

Τι να κάνετε

Όταν η χαμηλή πίεση δεν οφείλεται σε παθολογικές καταστάσεις δείτε τι πρέπει να κάνετε για να μειώσετε τον κίνδυνο.

Αλάτι

Βάλτε λίγο παραπάνω αλάτι στο φαγητό σας το οποίο έχει την ιδιότητα να ανεβάζει την πίεση, αφού κατακρατεί τα υγρά. ‘Έτσι αυξάνεται ο όγκος του αίματος στα αγγεία και στις αρτηρίες.

Πιείτε καφέ

Ο καφές, ο οποίος εάν μάλιστα συνδυάζεται με ένα “βασιλικό” ή έστω απλά καλό πρωινό, μαζί με χυμό πορτοκαλιού, τότε βοηθάει στην καλύτερη κυκλοφορία του αίματος.

Συχνά γεύματα

Μην παραλείπετε να τρώτε συχνά και μικρά γεύματα ώστε να μειώνετε τον κίνδυνο να εμφανίσετε υπότασα.

Νερό πολύ νερό

Το νερό κάνει καλό παντού αλλά και στην υπόταση. Όπως συνιστούν οι ειδικοί όταν καταναλώνουμε πολλά ποτήρια νερό (περισσότερα από 8) κατά τη διάρκεια της μέρας αυξάνουμε τον όγκο του αίματος στον οργανισμό άρα και την αρτηριακή μας πίεση. Το ίδιο ισχύει και με τους χυμούς.

Γυμναστείτε

Η σωματική άσκηση βοηθάει στην καλή υγεία του οργανισμού αφού ενισχύεται η ροή του αίματος.

Αφέψημα από θυμάρι

Το αφέψημα από θυμάρι, βοηθά και τονώνει τον οργανισμό και ενισχύει την καλή του λειτουργία.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Ποιοι πρέπει να εμβολιαστούν για τη γρίπη! Εγκύκλιος του υπ.Υγείας

Σχετικά Άρθρα

Back to top button