Ειδήσεις Υγείας

Φαγητό το βράδυ: Τι δεν πρέπει να τρώτε

Η κατανάλωση φαγητού πριν τον ύπνο αποτελεί την καλύτερη συνταγή για την αύξηση βάρους και τον κακό ύπνο.
Όπως συμβουλεύει η ωτορινολαρυγγολόγος Jamie Koufman, MD « καλό είναι να μην τρώμε το βραδινό μας γεύμα αργότερα από 3 ώρες προτού πέσουμε για ύπνο».

Πολλοί άνθρωποι πίνουν μπύρα, κρασί ή άλλα αλκοολούχα ποτά για να τους βοηθήσουν να κοιμηθούν. Όμως η κατανάλωση του μπορεί να διαταράξει τον ύπνο ενώ παρεμποδίζει την έλευση στα βαθύτερα στάδια του ύπνου και έτσι να ξυπνάτε κουρασμένοι παρά το γεγονός ότι κοιμηθήκατε αρκετές ώρες.

Σοκολάτα

Η σοκολάτα περιέχει εκτός από θερμίδες περιέχει και καφεΐνη. Για αυτούς τους λόγους καλό είναι να αποφεύγεται τον γλυκό αυτό πειρασμό.
Φρεσκοστυμμένους χυμούς
Μετά τις 21:00 καλό είναι να είναι να μην πίνετε χυμό πορτοκαλιού, χυμό γκρέιπφρουτ ή από άλλα και εσπεριδοειδή. Σύμφωνα με τους ειδικούς οι χυμοί αυτοί είναι πολύ όξινοι και το πιθανότερο είναι να προκαλέσουν καούρα και στομαχόπονο.

Λιπαρές τροφές

Αποφύγετε να καταναλώνετε fast food τροφές, όπως πίτσα ή σουβλάκια , ξηρούς καρπούς, παγωτά, τυριά κ.ο.κ. και προτιμήστε κάτι ελαφρύ, όπως λίγη βρώμη με μερικά κομματάκια μπανάνας αφού ενοχοποιούνται για την εκδήλωση έντονου πόνους το στομάχι.

Όχι στα πικάντικα

Τα πικάντικα φαγητά μπορεί να σας δημιουργήσουν στομαχικές διαταραχές ενώ τα χημικά που περιέχουν διεγείρουν τις αισθήσεις, προκαλώντας δυσκολία στον ύπνο.

Σχετικά Άρθρα

Back to top button