Ειδήσεις ΥγείαςΦύση και Διατροφή

Φούσκωμα στο στομάχι: Τι να κάνετε για άμεση ανακούφιση

Η εμφάνιση με μαγιό στην παραλία τόσο για τους άνδρες όσο και για τις γυναίκες απαιτεί καλλίγραμμο σώμα αλλά και flat κοιλιά. Το πρόβλημα αυτό είναι ένα εξαιρετικά συνηθισμένο σύμπτωμα που μπορεί να οφείλεται απλώς στην κατανάλωση κάποιων τροφών ή ακόμη και στο στρες.

Δείτε μερικούς έξυπνους τρόπους για άμεση ανακούφιση!

Φάτε… προβιοτικά

Αυτά τα «καλά» βακτήρια που βρίσκονται στο γιαούρτι είναι εξαιρετικά ωφέλιμα για τον οργανισμό και προωθούν την ομαλή λειτουργία του γαστρεντερικού συστήματος.

Μπαχαρικά και βότανα που διευκολύνουν την πέψη

Το μάραθο, το κύμινο, το μαύρο πιπέρι, ο κόλιανδρος και το τζίντζερ καταπραΰνουν το στομάχι. Μπορείτε να τα προσθέσετε σε φαγητά ή σε ζεστά ροφήματα.

Φρούτα μόνο με άδειο στομάχι

Για να είναι πιο εύπεπτο, πρέπει ένα φρούτο να καταναλώνεται ώριμο, σε θερμοκρασία δωματίου και με άδειο στομάχι.

Μην τρώτε πολύ γρήγορα

Ποτέ μην τρώτε στο πόδι ή σε κατάσταση στρες. Με τον τρόπο αυτό, είναι πιο πιθανό να αποφύγετε το φούσκωμα και κάθε είδους στομαχικές ενοχλήσεις.

Προσοχή

Αποφεύγετε τις τροφές που επιδεινώνουν το φούσκωμα, μέχρις ότου αυτό υποχωρήσει. Αν και οι τροφές αυτές δεν είναι οι ίδιες για όλους, υπάρχουν μερικοί «συνήθεις ύποπτοι», όπως π.χ. η ντομάτα, τα όσπρια, το λάχανο, το μπρόκολο, το κουνουπίδι, τα κρεμμύδια, τα χόρτα και τα άγουρα φρούτα.

Σχετικά Άρθρα

Back to top button