Ειδήσεις Υγείας

Φυλλικό οξύ: Ποιες τροφές το αυξάνουν με φυσικό τρόπο

Γνωστό και ως βιταμίνη Β9, το φυλλικό οξύ είναι «διάσημο» για τις εφαρμογές του στην πρόληψη παραμορφώσεων του εμβρύου, της νόσου του Alzheimer, ορισμένων μορφών καρκίνου, ενώ βοηθά και στην πρόληψη της αναιμίας.

Δείτε σε ποιες τροφές μπορείτε να το βρείτε…

Σκούρα πράσινα φυλλώδη λαχανικά

Βάλτε στο πιάτο σας σπανάκι, χόρτα, λάχανο, γογγύλια και μαρούλι  αν θέλετε να ενισχύσετε το φυλλικό οξύ στον οργανισμό σας.

Σπαράγγια

 

 

 

 

 

Τα σπαράγγια αποτελούν το νούμερο ένα τρόφιμο σε φυλλικό οξύ. Μόλις ένα φλιτζάνι βρασμένα σπαράγγια περιέχει 262 mcg (μικρογραμμάρια) φυλλικού οξέος, που αντιπροσωπεύει περίπου το 65% των ημερήσιων αναγκών

Φασόλια, αρακάς και φακές

 

 

 

 

 

Τα φασόλια, τα μπιζέλια, τα μαυρομάτικα και οι φακές περιέχουν εκτός από φυτικές ίνες και μεγάλες ποσότητες φυλλικού οξέος!

Παντζάρια

 

 

 

 

 

Ένα φλιτζάνι βρασμένα παντζάρια περιέχει 136 mcg φυλλικού οξέος, αντιπροσωπεύοντας το 34% των ημερήσιων αναγκών.

Μπάμιες

 

 

 

 

 

Εκτός από βιταμίνες και μέταλλα είναι επίσης και πηγή φυλλικού οξέως.  Ένα φλιτζάνι μαγειρεμένες μπάμιες προσφέρουν 37 mcg φυλλικού οξέος.

Καρότα

 

 

 

 

 

 

 

Τα καρότα άλλο ένα εξαιρετικά δημοφιλές λαχανικό που περιέχει φυλλικό οξύ. Έχει βρεθεί ότι μόνο ένα φλιτζάνι ωμά περιέχει το 5% της συνιστώμενης ημερήσιας ποσότητας φυλλικού οξέως.

Σχετικά Άρθρα

Back to top button