Ειδήσεις ΥγείαςΟμορφιάΠλαστική

Χαλάρωση στο στήθος: Μυστικά υγείας για να την εμποδίσετε

Ωστόσο, υπάρχουν έξυπνα μυστικά υγείας που μπορούν να βοηθήσουν ώστε το στήθος να μείνει στητό και σφριγηλό.

Νερό πίνετε πολύ νερό.

Σύμφωνα με τους ειδικούς του Ιατρικού Πανεπιστημίου του Wisconsin, η έλλειψη νερού έχει σοβαρές επιπτώσεις στο δέρμα μας και κατ’ επέκταση στο στήθος μας. Όταν δεν πίνετε τουλάχιστον έξι με οκτώ ποτήρια νερό την ημέρα τότε, το δέρμα δεν προσλαμβάνει τη σωστή ποσότητα νερού χάνει την υφή του και κρεμάει.

Επιλέξτε το σωστό νούμερο στηθόδεσμου.

Μια λανθασμένη επιλογή στο νούμερο του σουτιέν είναι δυνατόν να το κάνει να φαίνεται πεσμένο και να κρεμάει, ιδιαίτερα εάν έχετε επιλέξει ένα που δε δίνει στους ευαίσθητους μυς κάτω από το στήθος τη σωστή στήριξη. Πάρα πολύ σφιχτά ή πάρα πολύ χαλαρά σουτιέν, μπορούν να βλάψουν το στήθος σας. Μη ξεχνάτε ότι η αλλαγή του μεγέθους του μαστού σε όλη τη διάρκεια της ζωής μιας γυναίκας, όπως κατά τη διάρκεια της εφηβείας, της εγκυμοσύνης και της εμμηνόπαυσης, χρειάζεται και αντίστοιχη προσαρμογή σε νέο ίσως νούμερο σουτιέν.

Stop στο κάπνισμα

Μελέτη από ερευνητές του Τμήματος των Υπηρεσιών Υγείας της Καλιφόρνια διαπίστωσε ότι οι τοξίνες που εισπνέει μία καπνίστρια “σπάνε” την ελαστίνη, που υπάρχει στο δέρμα και είναι υπεύθυνη για τον απαλό και λείο τόνο (του δέρματος) γύρω από το στήθος.

Διατήρηση σωστού βάρους.

Η συχνή αυξομείωση του βάρους φαίνεται αμέσως στο στήθος. Έτσι αν ανήκετε σε εκείνη την κατηγορία που το σωματικά σας βάρος έχει συχνές αυξομειώσεις τότε κινδυνεύετε να αντιμετωπίζετε χαλάρωση στο στήθος.

Ποτέ χωρίς αντηλιακό.

Κυρίως το καλοκαίρι ιδιαίτερα αν είστε σε εξωτερικούς χώρους και το ντύσιμό σας αποκαλύπτει το στήθος σας σε κάποιο βαθμό, πρέπει οπωσδήποτε να φοράτε αντηλιακό καθώς οι ακτίνες του ήλιου μπορούν εύκολα να προκαλέσουν ρυτίδες και πρόωρη γήρανση σε αυτήν την ευαίσθητη περιοχή του σώματος.

Σχετικά Άρθρα

Back to top button