Ειδήσεις Υγείας

Χαμηλός αιματοκρίτης: Οι top τροφές για να τον ενισχύσετε!

Όταν ο αιματοκρίτης είναι χαμηλός, οι πάσχοντες νιώθουν πονοκέφαλο, ζαλάδα, κούραση και «αδυναμία». Οι τιμές του, συνήθως κυμαίνονται μεταξύ 40-52% για τους άνδρες και 36-48% για τις γυναίκες (όταν δεν βρίσκονται σε εγκυμοσύνη).

Μετά τα 60 οι άντρες και οι γυναίκες έχουν ελαφρά χαμηλότερες τιμές αιματοκρίτη κάτι που αντανακλά τον χαμηλότερο αριθμό ερυθρών αιμοσφαιρίων σε αυτήν την ηλικία.

Μόνη λύση η σωστή διατροφή που μπορεί να αυξήσει θεαματικά τα επίπεδα του αιματοκρίτη στον οργανισμό σας.

Τι να τρώτε για να τον αυξήσετε

Ο πιο απλός τρόπος, για να αυξήσετε τα επίπεδα του σιδήρου στον οργανισμό σας είναι να καταναλώνετε τροφές με σίδηρο. Δείτε ποιες είναι οι κορυφαίες:

Κόκκινο κρέας, χοιρινό κρέας και πουλερικά
Θαλασσινά
Όσπρια (ιδίως φασόλια)
Σκούρα πράσινα φυλλώδη λαχανικά, όπως το σπανάκι

 

 

 

 

 

 

Αποξηραμένα φρούτα, όπως σταφίδες και βερίκοκα
Εμπλουτισμένα με σίδηρο δημητριακά, ψωμιά και ζυμαρικά
Αρακάς

 Τι να αποφεύγετε

Για να μην χάνετε το σίδηρο αποφεύγετε να πίνετε πολλούς καφέδες, αναψυκτικά τύπου κόλα, σοκολάτες, γαλακτοκομικά προϊόντα (γάλα, τυρί, γιαούρτι κ.α.), προϊόντα από σόγια, κρόκο αυγού και κόκκινο κρασί.

Show More

Σχετικά Άρθρα

Back to top button
Close