Ειδήσεις Υγείας

Χορτοφαγική διατροφή: Έξι λόγοι που ωφελεί την υγεία (pics)

Η χορτοφαγική διατροφή τα τελευταία χρόνια κερδίζει όλο και περισσότερους φανατικούς οπαδούς, καθώς εκτός από το ηθικό του θέματος κάνει καλό και στην υγεία.

Πάντως όλο και περισσότερες έρευνες που βλέπουν το φως της δημοσιότητας καθημερινά συνδέουν την αυξημένη κρεατοφαγία με την εκδήλωση διάφορων ασθενειών όπως παχυσαρκία, καρδιαγγεικά νοσήματα, χοληστερίνη και ο καρκίνος.

Στην περίπτωση που δεν θέλετε να αποκλείσετε τελείως το κρέας από τη ζωή σας, δείτε τι θα κερδίσετε αν ακολουθείστε χορτοφαγική διατροφή.

Περισσότερη ενέργεια

 

 

 

 

 

Πλούσια πηγή σιδήρου δεν είναι μόνο το συκώτι, αλλά και τα φασόλια, οι φακές, τα πράσινα λαχανικά, οι ξηροί καρποί, ακόμα και το ωμό κακάο. Επιπλέον η χορτοφαγία προσφέρει στον ανθρώπινο οργανισμό έξτρα ενέργεια αφού περιέχουν βιταμίνες, μεταλλικά στοιχεία, φυτικές ίνες και πρωτεΐνες.

Καλύτερα επίπεδα ζαχάρου στο αίμα

 

 

 

 

 

Η χορτοφαγική δίαιτα ρυθμίζει καλύτερα τα επίπεδα «ζαχάρου» στο αίμα περισσότερο από ότι το κρέας.

Χαμηλή χοληστερίνη

 

 

 

 

 

Έχει επιβεβαιωθεί από επιστημονικές μελέτες πως όσοι ακολουθούν χορτοφαγική διατροφή καταφέρνουν και μειώνουν τη χοληστερίνη τους στο μισό, μέσα στον πρώτο, κιόλας, μήνα της δίαιτας.

Απώλεια βάρους

 

 

 

 

 

Μια διατροφή που βασίζεται σε τρόφιμα φυτικής προέλευσης κατά γενική ομολογία είναι ο καλύτερος τρόπος για να χάσετε κιλά.

Λιγότερες αλλεργίες

 

 

 

 

 

Δεν είναι λίγοι εκείνοι που παρατηρούν υποχώρηση των αλλεργικών συμπτωμάτων, όταν αλλάζουν τη δίαιτά τους και περιορίζουν την κατανάλωση αυγών και γαλακτοκομικών, τα οποία θεωρούνται εξαιρετικά αλλεργιογόνα

Καλύτερη χώνεψη

 

 

 

 

 

Οι φυτικές ίνες που βρίσκονται σε κάθε λαχανικό και φρούτο εκτός από την καλή πέψη εγγυώνται απώλεια βάρους, καταπολέμηση του πρηξίματος και τη διατήρηση του αισθήματος του κορεσμού για μεγαλύτερη διάρκεια.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Δυσανεξία στη γλουτένη: Τα σημάδια και πόσο πρέπει να σας ανησυχεί

Σχετικά Άρθρα

Back to top button