Ειδήσεις ΥγείαςΟμορφιά

Χριστουγεννιάτικο τραπέζι: Πόσες θερμίδες έχει;

Δείτε πόσες θερμίδες περιέχουν τα πιο κλασσικά χριστουγεννιάτικα φαγητά!

Χριστουγεννιάτικη γαλοπούλα: Μπορεί το κρέας της γαλοπούλας να κατατάσσεται στα πιο υγιεινά, με λίγα γραμμάρια λίπους ανά θερμίδα, αλλά η γέμιση της από σταφίδες, κουκουνάρι, κάστανα, κιμά και ρύζι είναι πλούσια σε θερμίδες. Έτσι μια χορταστική μερίδα μπορεί να φτάσει μέχρι και τις 700-800θερμίδες.

Πατάτες φούρνου: Το κυρίως συνοδευτικό του χριστουγεννιάτικου τραπεζιού οι πατάτες χαρίσουν «απλόχερα» περίπου 350 θερμίδες.

Σαλάτα: Οι σαλάτες που έχουν παρασκευαστεί με διάφορες σάλτσες και ενδεχομένως ξηρούς καρπούς, μπορεί να φτάσουν τις 200 θερμίδες

Τζατζίκι: Μια κουταλιά της σούπας περιέχει 80 θερμίδες.

Αλκοόλ/αναψυκτικά: Για το καλό… οι περισσότεροι θα πιούν ένα ποτηράκι παραπάνω.

Θυμηθείτε ότι ένα ποτήρι κρασί θα προσθέσει γύρω στις 100 θερμίδες στο γεύμα, 1 ποτήρι μπίρα άλλες τόσες και 1 κουτί αναψυκτικό περίπου 140 θερμίδες.

Πώς να «γλιτώσετε» παραπανίσιες θερμίδες

Προτιμήστε τη γαλοπούλα σας χωρίς πέτσα, έτσι ώστε να γλιτώσετε από το έξτρα λίπος

Πιείτε νερό πριν ξεκινήσετε

Κάντε αρχή με σαλάτα

Μην ξεπεράσετε τα δύο ποτηράκια κρασί μαζί με το γεύμα σας, τα οποία καλό είναι να τα πίνετε με αργό ρυθμό.

Αποφύγετε το ψωμί

Φάτε με αργούς ρυθμούς και προσπαθήστε να μασάτε καλά το φαγητό σας.

 

Σχετικά Άρθρα

Back to top button